یحیی گل محمدی: شکست دادن استقلال در دوشنبه سخت بود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان و صعود سرخپوشان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: جا دارد دوباره از میزبانی تاجیکستانی ها تشکر کنم. خاطرات خیلی خوبی از اینجا داریم و با خاطرات خوب از این کشور دوست خواهیم رفت. در مجموع فکر می کنم بازی خوبی برای ما بود. کنترل بازی و گردش توپ دست ما بود و به جز چند کرنر و ضربه ایستگاهی موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتیم.

یحیی گل محمدی: شکست دادن استقلال در دوشنبه سخت بود

وی ادامه داد: از طرف دیگر شرایط بازی با توجه به چمن استادیوم و اینکه حریف مقابل طرفدارانش بازی می کرد سخت بود، ولی ما توانستیم بر همه این مسائل غلبه کنیم و یک بازی شناور و رو به جلو و با تعداد پاس های زیاد انجام دهیم. من از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم، به خاطر اینکه بازی خیلی سختی بود و فکر می کنم یکی از سخت ترین قرعه ها را داشتیم. برای هر تیمی بازی روی چمن مصنوعی و مقابل طرفداران میزبان کار سختی بود و ما هم این کار سخت را به خوبی انجام دادیم. از تک تک بچه ها تشکر می کنم. آنها خیلی باغیرت و مردانه بازی کردند و این برد را به همه طرفداران مان تقدیم می کنم.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: این پیروزی مبارک همه طرفداران مان باشد، ولی ما به برکت وجود طرفداران و غیرت بازیکنان مان بازی را بردیم. اگر غیر از این بود واقعاً به مشکل می خوردیم. ما باید یک ماه دیگر باید در دور بعد بازی کنیم. باید در این یک ماه هم ریکاوری خوب داشته باشیم و هم بازی تدارکاتی خوبی انجام دهیم. با توجه به اینکه لیگ ما هنوز آغاز نشده است مقداری از این بابت به مشکل خواهیم خورد. البته از آن طرف هم فیفادی است و ما بازیکنان ملی پوش را در اختیار نداریم و این کمی کار را سخت می نماید. امیدوارم بتوانیم یک برنامه ریزی خوب داشته باشیم تا ان شاءالله به مرحله بعد صعود کنیم.

گل محمدی در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران تاجیکستانی خاطر نشان کرد: من یادم نمی آید در خصوص سلاح پنهانی صحبت نموده باشیم، ولی اگر سلاح پنهانی در بازی وجود داشته باشد غیرت طرفداران است. هر چقدر از سختی کار بگویم کسی نمی تواند درک کند. فقط من می دانم این بازیکنان با چه شرایطی بازی و واقعاً در شرایط سختی کار می نمایند. لیگ ما تعطیل بود، بازی تدارکاتی نداشتیم، ملی پوشان مان را در اختیار نداشتیم و مقابل طرفداران حریف بازی می کردیم. واقعاً جو وحشتناکی برای هر تیمی بود که می خواست مقابل طرفداران تاجیکستان بازی کند. واقعاً این بازیکنان لایق برترین ها هستند. من فقط می توانم یک تشکر خشک و خالی از آنها انجام دهم. ان شاءالله طرفداران قدر این بازیکنان را بدانند که می دانند و باشگاه هم بتواند قدردان این بچه ها باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش پرسپولیس در این فصل می تواند قهرمان گردد، توضیح داد: ما تیم خیلی خوبی داریم. از نظر امکاناتی قابل مقایسه با خیلی از تیم ها نیستیم و امکانات مان محدود است، ولی به تیم مان باور و ایمان داریم. انرژی مثبت طرفداران مان با اینکه حضور ندارند همواره انگیزه فوق العاده ای به ما می دهد. ما چیزهای خوبی برای انگیزه گرفتن داریم. ما برای طرفداران مان جان مان را هم می دهیم و از هیچ کوششی نمی گذریم. تمام کوشش مان را می کنیم که دل شان را شاد کنیم. این عظیم ترین انگیزه ماست و بازیکنان نشان دادند که چقدر عاشقانه این تیم را دوست دارند. فکر می کنم برای ادامه کار انگیزه فوق العاده ای داریم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13929

به "یحیی گل محمدی: شکست دادن استقلال در دوشنبه سخت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: شکست دادن استقلال در دوشنبه سخت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید