پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 6 اردی بهشت 1401

به گزارش مجله وبلاگ فروش، امروز آسمان تهران نسبتا ابری است و دما در طول شب از نوزده درجه به مرور و در طول روز به بیست و هفت درجه می رسد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 6 اردی بهشت 1401

به گزارش خبرنگاران؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران نسبتا ابری پیش بینی می گردد. فردا 6 اردی بهشت 1401 آسمان ابری خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در شرایط سالم پیش بینی می گردد.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 25 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (6 اردی بهشت ماه) ابری در بعضی ساعات توام با رگبار پراکنده با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (7 اردی بهشت ماه) هم ابری همراه با رعد و برق با حداقل دمای 19 و حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (8 اردی بهشت ماه) آفتابی تا قسمتی ابری با حداقل دمای 20 درجه و با حداکثر دمای 27 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

شاخص آلودگی هوا تا صبح امروز روی عدد 81 است که در شرایط سالم قرار گرفته است.

تهران از ابتدای سال تا به امروز 23 روز هوای قابل قبول، یک روز هوای ناسالم (برای تمام افراد)، 6 روز هوای ناسالم (گروه های حساس)، یک روز هوای خطرناک و دو روز هوای پاک داشته است.

کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (5 اردیبهشت ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به تبع آن برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بعضی منطقه ها پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز سه شنبه (6 اردی بهشت ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت سه شنبه (6 اردی بهشت ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بیشتر منطقه ها پرتردد پیش بینی می گردد.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور تا چند روز آینده

فعالیت سامانه بارشی در نیمه شمالی و غربی کشور، ارتفاعات البرز و زاگرس تشدید می گردد.

در استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، آذربایجان شرقی و کهگیلویه و بویر احمد بارش ها شدید تر بوده و احتمال آب گرفتگی معابر وجود دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 19386

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 6 اردی بهشت 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 6 اردی بهشت 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید