چالش زیادی با آموزش و پرورش داریم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/لرستان رئیس فدراسیون بسکتبال می گوید: در بخش اداری چالش زیادی با آموزش و پرورش داریم.

چالش زیادی با آموزش و پرورش داریم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

رامین طباطبایی، 18 شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استعدادیابی خیلی برای ما مهم است و برنامه های زیادی در این خصوص داریم اما به عنوان مثال هنوز نتوانسته ایم با آموزش و پروش تعامل داشته باشیم.

وی توضیح داد: در بخش اداری چالش زیادی با آموزش و پرورش داریم، چون اجازه نمی دهند که مربیان ما به مدارس ورود و استعدادیابی نمایند.

طباطبایی با بیان اینکه انتظار داریم آموزش و پرورش در بحث استعدایابی به ما یاری کند و اجازه دهد مربیان ما به مدراس بروند، تاکید نمود: نباید به مسابقات آموزشگاهی دل ببندیم، چون خیلی مفید نیست و می توانیم کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر توسعه این رشته، افزود: با مدیر یک شرکت رایزنی نموده ایم و میخواهد تمام پارک های تهران را به سبد بسکتبال مجهز کند و می گوید چون هدفش یاری به این رشته است پس از تهران در سراسر کشور این کار را انجام خواهد داد.

وی با تاکید بر فراهم کردن زیرساخت ها، یادآور شد: بیش از 25 استان ما خانه بسکتبال دارند و از لحاظ فضای تمرین با مشکل روبرو نیستند.

طباطبایی با اشاره به سابقه درخشان بسکتبال لرستان، توضیح داد: مردم این استان از لحاظ فیزیکی شرایط خوبی برای بسکتبال دارند و باید با استعدادیابی درست و اصولی کاری کنیم که بسکتبال لرستان بار دیگر به صندلی اصلی خودش برگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6991

به "چالش زیادی با آموزش و پرورش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش زیادی با آموزش و پرورش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید