چگونه با آموزش پریمیر و آموزش فیلمبرداری در فیلمسازی پیروز شویم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رپرتاژ آگهی - زمانی که احساس می کنید ذهن خلاقی دارید، باید در پی آن باشید تا هنر خود را به معرض نمایش بگذارید. تدارک و ساخت انواع فیلم و یا ویرایش کردن و ادغام چندین ویدئو جهت فراوری محتوای جدید، کار چندان آسانی نمی باشد، با این حال همین که حس می کنید توانایی انجام آن را دارید، بسیار با اهمیت خواهد بود. طبیعتاً بعد از آغاز به کار به دنبال نرم افزارهای ویرایش ویدئو خواهید بود که در این بین رسانه فارسی ضمن پرداختن به موضوع آموزش فیلمبرداری، یکی از بهترین و جامع ترین آموزش ها را که به آموزش رایگان پریمیر مربوط خواهد شد به شما پیشنهاد می دهد.

چگونه با آموزش پریمیر و آموزش فیلمبرداری در فیلمسازی پیروز شویم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

این نرم افزار که یکی از محبوب ترین برنامه های حال حاضر ویرایش فیلم می باشد، به همه افراد با توانایی های مختلف توصیه می گردد، چرا که کار کردن با آن بعد از یک دوره آموزش، بسیار دل پذیر خواهد بود. ناگفته نماند که این برنامه کاربردی شرکت آدوب، آنقدر کامل است که حتی می توان با آن به ویرایش فیلم های سینمایی نیز پرداخت. اگر یک جستجوی کوتاه در گوگل انجام دهید، نام فیلم های زیادی را خواهید یافت که با استفاده از آموزش نرم افزار پریمیر اجرا شده اند، آن وقت کیفیت فیلم های ویرایش شده شما را به وجد خواهد آورد. در کمترین انتظار می توان برنامه پریمیر را برای ویرایش فیلم های خانوادگی در نظر گرفت.

چرا باید آموزش پریمیر را دنبال کنیم؟

بدون تعارف عرض کنیم که در حال حاضر پیدا کردن یک شغل مناسب؛ آن هم با یک درآمد خوب بسیار سخت شده است. شاید بیشتر افرادی که در اطراف ما زندگی می نمایند، از نداشتن یک کار ثابت می نالند، اما احتمالاً شما یک پله بالاتر از این افراد قرار دارید و آن داشتن یک ذهن خلاق برای انجام کارهای گرافیکی است. احتمالاً نیز بدتان نمی آید که به قول معروف آقای خودتان باشید و زیردست هیچ کارفرمایی کار نکنید. به طور حتم اگر با من هم عقیده باشید بدون هیچ معطلی آغاز به یادگیری آموزش تدوین با پریمیر خواهید کرد. چه چیزی بهتر از این که در منزل کنار یک لیوان چای داغ بنشینید و کارهای شرکت های مختلف را با نرم افزار آموزش Premiere Pro انجام دهید و حقوق تان را دریافت کنید. اگر بدانید شرکت های بسیاری هستند که به افرادی با توانایی های ویرایش فیلم و ویدئو؛ آن هم به صورت دورکاری احتیاج دارند، حتماً در پی یادگیری آموزش پریمیر خواهید رفت تا از فرصت های پیش آمده نهایت استفاده را ببرید.

اما شاید سوالی که در حال حاضر گوشه ذهن تان را اِشغال نموده است این باشد که چگونه می توانید به تمامی مباحث نرم افزار پریمیر مسلط شوید؛ اینجاست که باید بگوییم که تیم رسانه فارسی به آدرس rasanefarsi.irبرای همین منظور امکانات زیادی را برای راحتی و یادگیری سریع تر آموزش رایگان پریمیر فراهم نموده است که اگر صبوری کنید تا انتهای این مقاله به آن دست خواهید یافت.

آموزی نرم افزار پریمیر به روش رسانه فارسی

همانطور که عرض کردیم تیم تخصصی رسانه فارسی برای بهبود عملکرد هر یک از شما علاقمندان به نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر، اقدامات بسیار قابل توجهی را انجام داده است که با در نظر دریافت هر یک از آنها می توان به طور تضمینی عنوان نمود که در یک یا چند مرحله بتوانید به طور کامل آن را فرا گیرید.

چیزی که عیان است پیچیدگی محیط آموزش تدوین با پریمیر است که همه شما باید به آن واقف باشید، اما منظورمان این نیست که یادگیری تمامی قسمت های نرم افزار پریمیر احتیاج به آموزش سفت و سخت یا پیچیده دارد. تیم رسانه فارسی برای هر یک از قسمت های این برنامه آموزش های کوتاه و البته مفیدی در نظر گرفته است که با بکارگیری هر کدام؛ برای ویدئوهای مختلف به تبحر خوبی در انجام آنها خواهید رسید.

روش رسانه فارسی در آموزش پریمیر مانند یک استاد ریاضی است. فرض کنید که یک استاد ریاضی در حال تدریس یکی از مباحث مهم ریاضی می باشد. فکر می کنید بعد از اتمام تدریس، دانش آموزان چه توقعی از استادشان دارند؟ مطمئناً حل مثال های مختلف یکی از خواسته های آنها برای درک بهتر مسئله خواهد بود، حال این موضوع را به چگونگی آموزش رایگان پریمیر تعمیم دهید. در واقع صحبت ما این است که همکاران ما در تیم آموزش رایگان پریمیر بعد از تدریس کامل مباحث مختلف این برنامه، برای یادگیری دقیق تر اقدام به انجام ویرایش یا تدوین های مختلف بر روی ویوئوهای گوناگون نموده اند، لذا با خیال راحت می توانید از آموزش حرفه ای تیم رسانه فارسی بهره ببرید.

آیا باید در کلاس آموزش فیلمبرداری شرکت کنیم؟

همه افرادی که قصد ورود به دنیای فیلمبرداری را داشته اند حداقل یک بار به این فکر نموده اند که حتماً باید در کلاس های آموزش تصویربرداری شرکت نمایند که البته شاید این فکر فقط در همان مرحله فکر باقی مانده باشد اما احتمالاً درصدی از این افراد، در حال حاضر یک فیلمبردار حرفه ای شده باشند. اولین موضوعی که باید در نظر گرفت شناخت خودتان است. اگر از خودتان ذوق و سلیقه خوبی به دوربین و فیلمبرداری نشان می دهید، بدون تردید وارد این حیطه شده و آغاز به کسب آموزش کنید. هر چند احتیاجی نیست در همان ابتدای امر به کلاس های آموزش فیلمبرداری، آن هم با شهریه های بالا بروید. کافی است به وب سایت هایی مراجعه کنید که کاملاً به صورت رایگان متن و ویدئوهای آموزشی کاملی را در این خصوص قرار داده اند.

چه زمانی باید در کلاس های آموزش فیلمبرداری شرکت کنید؟

حتماً می دانید که شغل فیلمبرداری از جمله شغل هایی است که دردسر زیادی دارد و طبیعتاً بسیار استرس زاست، آن هم به این دلیل که زحمات یک گروه؛ با فیلمبرداری به دست شما به نتیجه خواهد نشست و اگر کوچکترین لغزشی در این خصوص داشته باشید، ممکن است خسارات زیادی به کل گروه وارد گردد. این موضوع حتی برای تصویربرداری های خصوصی تان نیز صدق می نماید. در وهله بعدی موضوعی که برای یک فیلمبردار باید قابل توجه باشد، داشتن توان بدنی مناسب است. بله! در نظر داشته باشید که احتمالاً در حین فیلمبرداری باید ساعت ها سرپا ایستاده و از همه مهم تر ممکن است حمل کردن همه تجهیزات تصویربرداری را به تنهایی انجام دهید. لذا تیم رسانه فارسی توصیه می نماید که قبل از حضور در کلاس آموزش فیلمبرداری ، به دقت توانایی های خود را شناخته و نهایتاً اگر به این نتیجه رسیده اید که می توانید فیلمبردار خوبی باشید، اقدام به حضور در کلاس تصویربرداری کنید.

ویژگی های استفاده از برنامه پریمیر

رسانه فارسی با توجه به امکاناتی که نرم افزار پریمیر در اختیار کاربران قرار می دهد؛ معتقد است که این نرم افزار به تنهایی می تواند جور تمامی برنامه های ویرایش فیلم را بکشد. از این رو در ادامه به مهمترین مزیت های استفاده از آموزش تدوین با پریمیر اشاره می کنیم تا بدین صورت اهمیت استفاده از آدوب پریمیر بار دیگر برای شما علاقمندان روشن گردد.

ویژگی های منحصربفرد برنامه پریمیر که در کمتر برنامه تدوین فیلم دیده می گردد:

  • ویرایش فیلم و عکس با بیشترین سرعت
  • استفاده از پریمیر در گسترش سایت ها
  • قرار دادن انواع و اقسام جلوه های تصویری و همچنین صوتی در فیلم
  • حمایت از بیشتر فرمت های صوتی و ویدئویی
  • ادغام انواع فایل های ویدئویی و صوتی (بهمراه ویرایش هر کدام)
  • ذخیره سازی فیلم ها با فرمت دلخواه (در نظر داشته باشید که برای ذخیره سازی دست تان برای تنظیم نوع فایل خروجی کاملاً باز است)
  • قرار دادن متون مختلف در هر جای ویدئو بخصوص بعنوان زیرنویس (حتی به زبان های مختلف)
  • سازگار بودن برنامه پریمیر با دیگر برنامه های شرکت آدوب

https://www.rasanefarsi.ir

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7473

به "چگونه با آموزش پریمیر و آموزش فیلمبرداری در فیلمسازی پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با آموزش پریمیر و آموزش فیلمبرداری در فیلمسازی پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید