چگونه خانه ای زیبا و هنری داشته باشیم؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در این گزارش پیشنهاد هایی برای طراحی منازل شما به سبک هنری ارائه شده است.

چگونه خانه ای زیبا و هنری داشته باشیم؟

به گزارش خبرنگار ، در چند سال اخیر آشنایی مردم با آثار هنری و استفاده از آنها در دکوراسیون و طراحی منازل افزایش یافته است.

در بیشتر خانه های ایرانی حداقل یک تابلو اثر دست دیده می شود. گرچه بیشتر آنها کیفیت هنری پایینی دارند، اما همین ارتباط مردم ما با فرهنگ و هنر های سرزمینمان قابل ستایش است.

از دیرباز تاکنون تابلو های فرش به دلیل ارتباط با فرهنگ ایرانی، خواهان زیادی بین مردم داشته و همین الان هم اگر از یک نفر بپرسید برای طراحی منزل خود یک تابلو فرش می خواهد یا نقاشی انتزاعی، می گوید تابلو فرش.

البته دیدگاه هر شخص منحصر به فرد است و نمی توان مسئله ای را به دیگران تحمیل کرد. انتخاب آثار هنری و استفاده از آن ها هم موضوعی است که بستگی به سلیقه اشخاص دارد و مجبور کردن مردم به پذیرش دسته خاصی از هنر ها امر درستی نیست؛ بنابراین فقط می توان پیشنهاد داد و مصرف کنندگان هنر را با ارائه نظرهای درست راهنمایی کرد.

از این رو ما به شما مخاطبان هنرشناس و هنردوست ایرانی پیشنهاد می دهیم که به جای نصب تابلو های چاپی و سطح پایین در منازل، از تابلو های اورجینال و دست ساز استفاده کنید.

ممکن است عده ای بگویند که این آثار گران هستند و تهیه آن ها کار آسانی نیست. در صورتی که بعضاً هزینه یک تابلوی خوشنویسی، نقاشی و... بسیار کمتر از یک تابلو چاپ، دکوری های برنجی و ... است.

قیمت آثار هنری بسته به هنرمندش و همچنین نحوه ارائه با یکدیگر فرق می کند. طبیعی است که آثار پیشکسوتان گران تر از اثر یک هنرمند جوانی باشد که سابقه برگزاری چند نمایشگاه را در کارنامه هنری خود دارد.

حراجی های هنری هم معمولاً قیمت های بالایی از آثار ارائه می دهند، اما برای کسانی که متمول هستند و می توانند خرید های میلیونی و بعضاً میلیاردی داشته باشند بسیار مناسب و جذاب است.

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید اثر هنری به نمایشگاه ها سر بزنید. اگر همگان بدانند که جای خرید آثار هنری در نگارخانه هاست نه مغازه ها و دست فروشان، چرخه اقتصاد هنر روان تر می چرخد و حال هنرمندان و هنردوستان جامعه هم خوب می شود.

از طرفی خرید شما از جامعه هنرمندان، انگیزه آن ها را برای تولید آثار بیشتر و فاخر تقویت می کند و نسبت تقاضا و بازار را به تعادل می رساند. با خرید مردم از نمایشگاه ها، شرایط نمایش آثار و گالری ها تغییر چشمگیری می کند.

با نصب نقاشی های رئال، تابلو های خوشنویسی، تابلو های انتزاعی، مجسمه ها و آثار حجمی و چیدمان های مدرن و زیبا خانه خود را تبدیل به یک نگارخانه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 986

به "چگونه خانه ای زیبا و هنری داشته باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه خانه ای زیبا و هنری داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید