چگونه در اندروید هم زمان از چند موتور جست وجو استفاده کنیم؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، همه برنامه ها، موتورهای جستجوی پیش فرض مورد نظر خود را دارند. اگر می خواهید نتایج متنوعی در دست داشته باشید، بررسی چندین موتور جستجو بهترین راه چاره است. هر موتور جستجو راه خود را برای بهینه سازی و انتخاب بهترین نتایج، برای نشان دادن به شما دارد. همچنین ممکن است که گاهی برای یک جستجو یک نتیجه یکسان را در چندین موتور جستجو ببینید، در عین حال در بیشتر اوقات این نتایج متفاوت هستند. پس فقط به گوگل تکیه نکنید. این برنامه های اندروید به شما کمک می کنند تا با استفاده از چندین موتور جستجو به طور همزمان، نتایج جستجوی بهتری داشته باشید.

چگونه در اندروید هم زمان از چند موتور جست وجو استفاده کنیم؟

چک کردن موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل، بینگ، یاهو و موارد دیگر، به صورت جداگانه چندان هم کارآمد نیست. در عوض، برنامه های اندرویدی وجود دارند که بیشتر موتورهای جستجو محبوب و معروف را ترکیب می کنند و استفاده از چندین موتور جستجو را از یک برنامه، برای کاربر آسان می کنند. پس ما باید بهترین گزینه ها را در این حیطه بررسی کنیم.

ما در این مقاله از خبرنگاران مگ سه اپلیکیشن برتر اندرویدی را به شما معرفی می کنیم، تا با استفاده از آن ها، بتوانید در هنگام سرچ، از چندین موتور جستجو استفاده کنید و نتایج آن ها را مشاهده کنید. پس اگر شما هم دوست دارید که از این ترفند استفاده کنید، ما را تا انتهای این مقاله کوتاه و هیجان انگیز همراهی کنید.

1) Smart Search & Web Browser

هنگامی که Smart Search & Web Browser را باز می کنید، صفحه ای را می بینید که بسیار شبیه به صفحه اصلی گوشی هوشمند شماست. تقریباً 20 موتور جستجو در این برنامه وجود دارد که به طور اتوماتیک در صفحه اصلی نمایش داده می شوند، اما شما می توانید آن را ویرایش کنید و برنامه های مورد علاقه خود را برای نمایش انتخاب کنید.

در بالا، نوار جستجو و این که در حال حاضر از کدام موتور جستجو استفاده می کنید، را خواهید دید. اگر انگشت خود را سمت به چپ یا راست بکشید، تغییر موتور جستجو را مشاهده می کنید. حال موردی که عالی است، این است که می توانید موتور جستجو را حتی پس از انجام جستجوی خود تغییر دهید. بنابراین نیازی به جستجوی جداگانه در هر موتور جستجو ندارید. همچنین با استفاده از این برنامه، شما می توانید نتایج را در تمام سایت ها به راحتی مرور و مقایسه کنید.

2) Search Engine

صفحه اصلی برنامه Search Engine، همه موتورهای جستجوی موجود خود را در یک قالب زیبا و قابل مشاهده، نمایش می دهد. در مجموع، 36 مورد موتور جستجو در آن وجود دارد، که می توانید برای یافتن بهترین نتیجه از آن ها استفاده کنید.

وقتی روی یک موتور جستجو کلیک می کنید، یک صفحه مرورگر اختصاصی برای آن موتور جستجوی خاص ظاهر می شود تا بتوانید به بهترین و راحت ترین نحو ممکن از آن استفاده کنید. هر صفحه مرورگر منوی تنظیمات اختصاصی خود را نیز دارد، که معمولاً هنگام استفاده از Google یا Bing در سایت ها مستقیم آن ها را مشاهده می کنید.

3) Search It

در صفحه اصلی Search It، محبوب ترین موتورهای جستجو از جمله گوگل، بینگ، یاهو و ویکی پدیا را مشاهده می کنید. وقتی روی یکی از آن ها کلیک می کنید، آن سایت در برنامه بارگیری و باز می شود.

برای استفاده از چندین موتور جستجو، باید از یک سایت خارج شوید و روی آیکون دیگری کلیک کنید تا سایت دیگری بارگیری و باز شود. این فرآیند فوق العاده بدون اتلاف وقت انجام می شود، بنابراین خیلی طول نمی کشد و وقت شما را نمی گیرد. برای دانلود این برنامه، می توانید از لینک زیر کمک بگیرید.

جمع بندی

ممکن است که موتور جستجوی پیش فرض بسکمک از ما، گوگل باشد. اگرچه الگوریتم های گوگل و همچنین نتایج جستجوی آن بسیار خوب هستند، اما هنوز هم سایر موتورهای جستجو ارزش بررسی و امتحان کردن را دارند. برای مثال از مزایای آن ها می توان به این مورد اشاره کرد که سایر موتورهای جستجو، ممکن است تبلیغات زیادی را نمایش ندهند یا به همان مقدار داده های شما را جمع آوری نکنند. قبل از این که گوگل را به عنوان موتور جستجوی انتخابی خود معرفی کنید، دیگر موارد را نیز امتحان کنید و ببینید چه چیزی را در آن ها دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید. به این ترتیب، شما بهترین انتخاب ممکن را انجام داده اید.

آیا شما اپلیکیشن دیگری برای استفاده همزمان از چندین موتور جستجو در اندروید می شناسید؟ آن را به ما و دیگر کاربران خبرنگاران مگ در بخش نظرات، معرفی کنید.

منبع: makeuseof

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 19761

به "چگونه در اندروید هم زمان از چند موتور جست وجو استفاده کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در اندروید هم زمان از چند موتور جست وجو استفاده کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید