کار ساده ملوان برای حفظ صدرنشینی، 3 هفته طلایی پیش روی قوی سپید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ملوان صدرنشین رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور و یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر، در هفته پانزدهم این رقابت ها میزبان تیم قعرنشین ماشین سازی است تا در هفته پانزدهم شاهد تقابل سر و ته جدول رده بندی با هم باشیم.

کار ساده ملوان برای حفظ صدرنشینی، 3 هفته طلایی پیش روی قوی سپید

به نظر نمی رسد صدرنشین رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور که فصلی خوب را با هدایت مازیاری زارع و مدیریت پژمان نوری دو پیشکسوت خود سپری می کند، در هفته پانزدهم و شانزدهم کار دشواری برای حفظ موقعیت خوبش در جدول داشته باشد. مگر آنکه در این هفته ها شگفتی خلق شده و تیم هایی که در 14 بازی قبلی شان پیروز نشده اند صدرنشین را در خانه اش شکست داده و یا حداقل متوقف کند.

ملوان که خود را در آستانه قهرمانی نیم فصل لیگ دسته اول می بیند، به جز هفته هفدهم که در خانه آرمان گهر به میدان می رود، در سایر دیدارهای خود تا خاتمهی نیم فصل هم کار دشواری در پیش ندارد و به جز ماشین سازی، در هفته شانزدهم میزبان شاهین بوشهر تیم هفدهم جدول است و در هفته هفدهم نیز در تهران به مصاف ویستا توربینی می رود که فعلاً در رده سیزدهم جای دارد.

شاید شاگردان مازیار زارع در این 3 هفته طلایی که در پیش دارند بتوانند اندوخته های لازم را برای قهرمانی نیم فصل کسب کنند تا در آخرین بازی نیم فصل نخست با فشار روانی کمتری به میدان بروند.

ملوان تنها تیم بدون شکست لیگ دسته اول است که تا خاتمه هفته چهاردهم با 30 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و این تیم باید در دو هفته پیاپی با دو تیم قعر نشین و بدون پیروزی در خانه خود بازی کند.

دیدار تیم های ملوان و ماشین سازی از هفته پانزدهم لیگ دسته اول از ساعت 14 روز یکشنبه 3 بهمن به میزبانی ملوان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 17295

به "کار ساده ملوان برای حفظ صدرنشینی، 3 هفته طلایی پیش روی قوی سپید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار ساده ملوان برای حفظ صدرنشینی، 3 هفته طلایی پیش روی قوی سپید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید