کتاب های پرفروش که حداقل یک بار باید خوانده باشید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، لذت خواندن کتاب های خوب و پر از مفهوم برای عاشقان دنیای کتاب وصف نشدنی است. سؤال اینجاست که خواندن و صرف وقت برای مطالعه­ کتاب چه فوایدی برای ما به همراه دارد. پژوهش بر روی افراد کتابخوان نشان داده است که کتاب خواندن تأثیرات باورنکردنی روی فکر و عملکرد انسان در زندگی شخصی و اجتماعی می گذارد. حتی تفریحاتِ بیشتر افراد پیروز خواندن کتاب های مفید است؛ زیرا خواندن کتاب همانند داروی روح است. در اینجا به چند نمونه از آثار مطالعه کتاب اشاره می کنیم:

کتاب های پرفروش که حداقل یک بار باید خوانده باشید

بهبود سلامت فکر و روان، کاهش استرس و تنظیم خواب مناسب، افزایش اطلاعات عمومی و دایره لغات، افزایش ارتباط و مهارت نوشتاری، افزایش مهارت تفکر، قوی تر شدن حافظه و افزایش تمرکز و دقت و شکل گیری شخصیت و افزایش اعتماد به نفس و...

کتاب دوستی واقعی است. بسیار پیش آمده است که افراد کتاب خوان درباره برترین کتاب هایی که خوانده اند بایکدیگر صحبت و مطالعات خود را به اشتراک می گذارند. ولی همگان قدرت انتخاب کتاب مناسب از بین این همه کتاب را ندارند.

فروشگاه کتاب فدک بوک در این نوشتار به یاری شما در انتخاب تعدادی از برترین کتاب های منتشر شده آمده است. با توجه به گستردگی معیارها و سلیقه ها، برترین کتاب ها را از نظر پرفروش ترین ها و پرخواننده ترین ها به شما ارائه خواهیم کرد.

1- تختخوابت را مرتب کن

همه ما می دانیم که زندگی سخت و طاقت فرساست؛ ولی گاهی با انجام دادن کارهایی پیش پا افتاده می توان به نتیجه ای دست یافت که زندگی را تحت تأثیر قرار دهد. عمل بسیار ساده ای مانند مرتب کردن تختخواب هم می تواند برای آغاز یک روز نیروی انگیزشی شگفت آوری داشته باشد و رضایتی درونی برای به سرانجام رساندن روزی خوب برایمان فراهم کند. برای تغییر دنیا، اول تختوابت را مرتب کن!.

کتاب تختخوابت را مرتب کن را ویلیام اچ مک ریون نوشته است. وی که بازنشسته نیروی دریایی آمریکاست درباره خاطرات، تجارب، درس ها و چالش هایی که در زندگی و دوران خدمت و جنگ در نیروی دریایی داشته است می نویسد. این کتاب از پرفروش ترین کتاب های انگیزشی و پیروزیت بوده است. این اثر شامل ده فصل است و هر فصل آن شامل پیشنهادهایی کوچک برای تغییرِ بزرگ در زندگی است.

قسمتی از متن کتاب:

تو به تنهایی از عهده اش برنمی آیی و بعد با جمله اگر می خوای دنیا رو تغییر بدی کسی رو پیدا کن تا برای پارو زدن بهت یاری کنه. آغاز نموده و به این اشاره نموده است که در امور روزانه و کارها باید از دیگران یاری گرفت و برخی جاها اگه کسی نبود او حتماً به هدفش نمی رسید.

2- تکه هایی از یک کل منسجم

از دیگر کتاب های پرفروش سال 2021 که پونه مقیمی از روانشناسان بالینی با زبان ساده و لحن صمیمی نوشته است کتاب تکه هایی از یک کل منسجم است. معینه شاخص این کتاب این است که در خصوص خودشناسی و سفر به اعماق درون انسان نوشته شده است. زمانی که فرد آغاز به خودشناسی می نماید، آرامشش در زندگی بیشتر می گردد. با خواندن این کتاب، فکر انسان به اتفاقات خوب و بد در زندگی که برای همه پیش می آید معنا و مفهوم مثبت می دهد.

این اثر دارای نُه فصل است که هر فصل به سرفصل های کوچک تری تقسیم می گردد. در واقع این کتاب با بخش هایی که هرکدام حدود سه صفحه است تنظیم شده است. همین شیوه فصل بندی نکته ای مثبت از این کتاب برای خواننده هایی است که علاقه مند به خواندن کتاب هستند ولی مشغله کار و روزمرگی های وقت گیر و زیاد باعث شده نتوانند جزئی از زمان روزانه خود را برای خواندن آن با تمرکز بیشتری اختصاص دهند. تکه هایی از یک کل منسجم کتابی است که ما را با دنیای درونمان آشناتر و به واقعیت زندگی نزدیک تر می نماید. واقعیتی که گاهی تلخ است، اما باید با آن روبرو شد. نویسنده کتاب معتقد است ما از تغییر دنیای اطرافمان ناتوانیم و واقعیت هم همین است که اطرافمان وجود دارد. پس باید دنیای درون خودمان را تغییر دهیم.

3- چهار اثر

نویسنده این اثر فلورانس اسکاول شین نقاش، نویسنده و مشاور آمریکایی است. این کتاب ترجمه فرشاد قدیری است. همان طور که از نام کتاب معین است، زبان اسکاول شین ساده، صمیمی، بی تکلف و طنز است؛ ازهمین رو به راحتی با خواننده ارتباط برقرار می نماید و در انتقال پیغام های خود، که پرده از حقیقت زندگی بر می دارد، بسیار پیروز بوده است. این کتاب یکی از پیروز ترین کتبی است که در زمینه قانون جذب و پیروزیت نوشته شده است. در بخشی کوچک از متن کتاب این گونه آمده است: وفور نعمت همیشه بر سر راه انسان است. اما به وسیله آرزو، ایمان، یا کلام به زبان آمده می تواند نمایان گردد. خداوند آشکارا گفته است که نخستین حرکت را انسان باید انجام دهد. بخواهید که به شما داده خواهد شد. بطلبید که خواهید یافت. بکوبید که در برای شما باز خواهد شد... برای خرید کتاب چهار اثر می توانید به سایت فدک بوک مراجعه کنید.

4- معجزه گر خاموش

کتاب سیدرضا حیات الغیب به نام معجزه گر خاموش دارای سیزده فصل است. این کتاب معجزه گری عجیب در دنیای پرتلاطم امروز است. روی جلد این کتاب آمده است: اگر قرار باشد در کل زندگی تان فقط یک کتاب بخوانید، باید این کتاب را انتخاب کنید!

در قسمتی از فصل اول کتاب می خوانیم:

برای رسیدن به آزادی باید نقاب ها را از چهره بردارید. نقاب هایی که به شدت خود را زیر آن پنهان نموده اید و در پناه آن ها آرامش یافته اید. روشن است کاری است بسیار سخت نه به علت اینکه با چهره شما جور است، بلکه چون مدت هاست از آن استفاده می کنید. آیا می دانید آزادی چیست؟ آزادی نبودِ نگرانی درباره خودتان است و برترین راه برای بها دادن به کسب منافع به فکر منافع دیگران بودن است.

این کتاب به خوبی برایتان شرح داده است که چرا اغلب برعکس چیزی را که برایش دعا می کنید به دست می آورید.

برای این کتاب فرقی نمی نماید مشکل شما چیست و چقدر بزرگ است؛ آموخته های آن می تواند هر مسئله ای را در خودش حل نماید.

اگر نمی خواهید مانند میلیونها انسان دیگر که شناخت درستی از زندگی ندارند و فقط چون زنده هستند زندگی می نمایند و بی آنکه بدانند کجا می فرایند به سرعت در حرکت هستند، به خواندن این کتاب احتیاج دارید. برای خرید کتاب معجزه گر خاموش می توانید به سایت فدک بوک مراجعه کنید.

دیگر کتاب های برگزیده و پرفروش:

  • بنویس تا اتفاق بیفتد نوشته هنریت کلاوسر
  • ساکت شو و انجامش بده اثری از برایان تریسی
  • مجموعه کتاب های ریچل هالیس از جمله خودت باش دختر، شرمسار نباش دختر
  • رمان ملت عشق اثری مشهور از الیف شافاک
  • شازده حمام مجموعه بی نظیر از سری داستان های کوتاه و مجذوب کننده اثری از محمد حسین پاپلی یزدی
  • هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی با ترجمه عادل فردوسی پور
  • رمان ادبی و فلسفی به نام سمفونی مردگان نوشته عباس معروفی
  • خودت را به فنا نده (کمتر فکر کن و دل به زندگی بده) اثر گری جان بیشاپ و...

سرانجام سخن

در دنیای کتاب هیچ کتابی نیست که بدون علت پرفروش و مورد استقبال دوست داران کتاب گردد. اگر کتابی را در لیست پرفروش ترین کتاب های 2021 قرار داده ایم، مطمئن باشید که حتماً ارزش خواندن دارد. بد نیست که در کنار کارهایی که در روز انجام می دهیم، زمانی را نیز به کتاب خوانی اختصاص دهیم؛ که از این کار آرامشی فکری را تجربه خواهیم نمود و از آن لذت خواهیم برد. برای خرید برترین کتاب های پرفروش پیروزیت، ثروت، رمان و داستان وکلیه کتابهای دانشگاهی می توانید به سایت فروشگاه فدک بوک مراجعه نمایید.

منبع: فرارو
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 17608

به "کتاب های پرفروش که حداقل یک بار باید خوانده باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب های پرفروش که حداقل یک بار باید خوانده باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید