کرونا در اروپا، از کمبود ظرفیتها در آلمان تا تبدیل سالن اسکیت مادرید به انبار اجساد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شیوع ویروس کرونا در اسپانیا و افزایش چشمگیر تعداد قربانیان کرونایی در مادرید سبب شده تا زمین اسکیت روی یخ کاخ ورزش مادرید به محل نگهداری اجساد کرونایی و سمبل کابوس کرونا در این کشور تبدیل گردد.

کرونا در اروپا، از کمبود ظرفیتها در آلمان تا تبدیل سالن اسکیت مادرید به انبار اجساد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کرونا در اروپا همچنان قربانی می گیرد و محدودیت های بیشتری را ایجاد می نماید.

در حالی که در آلمان شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد لوتار ویلر، رئیس انستیتو رابرت کخ وقوع شرایطی مانند ایتالیا برای آلمان را رد نمی نماید.

هشدار درباره کمبود ظرفیت ها در آلمان

وی در سخنانی گفت: در هر صورت ما باید توجه داشته باشیم که ظرفیت ها کافی نیستند. ما نمی توانیم این واقعیت را رد کنیم که در آلمان هم بیماران بیشتری نسبت به تخت های ویژه داریم. اینکه چگونه محدودیت های فعلی دوباره به قبل برگردانده گردد یک تصمیم عرصه سیاسی است.

وی بازگشت سریع از این شرایط اضطراری به شرایط نرمال را راه چاره غلطی ارزیابی نموده و گفت: آلمان همچنان در شروع این موج کرونایی قرار گرفته است. وی از شهفرایندان خواست که شرایط را جدی بگیرند.

اعلام روز یکشنبه اشک از طرف پاپ فرانسیس

پاپ فرانسیس هم با توجه به گسترش بحران کرونا روز یکشنبه را یکشنبه اشک اعلام نمود و با کسانی که در اثر ابتلا به این بیماری دچار درد و رنج شده اند ابراز همدردی کرد.

بر اساس اطلاعات انستیتو رابرت کخ آلمان در این کشور تا به حال 52547 نفر به کرونا مبتلا شده که افزایش 3965 مورد در 24 ساعت گذشته را نشان می دهد. بر اساس اطلاعات این انستیتو شمار قربانیان ابتلا به این بیماری هم به 389 مورد افزایش پیدا نموده است.

دولت ایتالیا هم می خواهد به خانواده هایی که در دوران بحران کرونا شرایط اضطراری مالی دارند یاری کند. دولت ایتالیا اعلام نمود که حدود 4.3 میلیارد یورو را برای این منظور هزینه می نماید.

تعطیلی شرکت ها در اسپانیا

دولت اسپانیا هم برای مقابله با شیوع کرونا تمام شرکت هایی که فعالیت های آن ها حیاتی نیست را تعطیل می نماید. این خبر ا دوبت اسپانیا شب گذشته اعلام نمود. این تعطیلی به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

از ترکیه هم خبر می رسد که تا به حال 108 نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده و 7400 نفر هم به این بیماری مبتلا شده اند.

در برلین پایتخت آلمان هم کرونا به سرعت در حال شیوع است و تا به حال 2337 نفر به این بیماری مبتلا شده و 9 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

اولاف شولتز، معاون صدر اعظم آلمان هم کاهش محدودیت ها در دوران بحران کرونا برای بهبود اوضاع مالی را رد نموده است.

دولت آلمان هم به دلیل شیوع کرونا کوشش می نماید فرایند فراوری ماسک و لباس های حفاظتی را تسریع کند.

آمارهای رسمی نشان می دهد که تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان در کشورهای اروپایی به شدت در حال افزایش است.

افزایش آمار افراد مبتلا به کرونا در کانون های درگیر این بحران در قاره سبز

آمارها نشان می دهد که تعداد مبتلایان به کرونا در ایتالیا با 92472 نفر به مرز 100 هزار نفر نزدیک می گردد. تا به حال در این کشور حدود 10023 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در اسپانیا که دومین کشور بحران زده کرونایی در اتحادیه اروپا است هم تا به حال 78797 نفر به کرونا مبتلا شده و 6528 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در آلمان هم بر اساس آمارهای رسمی تا به حال 58247 نفر به کرونا مبتلا شده و 455 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

فرانسه هم شرایط کرونایی بسیار بدی دارد و تا به حال 37575 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 2314 نفر هم در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

روزنامه تاگس اشپیگل آلمان هم اخبار وحشتناکی از اسپانیا با توجه به افزایش آمار قربانیان را منتشر نموده و نوشته در این کشور یک فاجعه در حال وقوع است.

کاروان وسایل نقلیه حامل اجساد کرونایی در مادرید

تعداد زیادی خودروی حامل اجساد قربانیان پشت سر هم به پارکینگ زیرزمینی کاخ ورزش های یخی (سالن اسکی روی یخ) مادرید حرکت می نمایند.

به نوشته این روزنامه آلمانی در کابین این وسایل نقلیه قرمز رنگ مردانی با لباس های محافظ سفید دیده می شوند که سربازان یگان حفاظت سوانح اسپانیا UME هستند که کیسه های پلاستیکی و تابوت های قربانیان کرونایی را به همراه می آورند.

یک سخنگوی صنعت تشییع جنازه در اسپانیا می گوید، اجساد در بیمارستان ها و خانه های سالمندان روی هم جمع می گردد. به دلیل ازدحام بیش از حد انبارهای نگهداری جنازه ها کاخ ورزش مادرید پیست یخ بازی های المپیک خود را به مرکز نگهداری موقت جنازه های کرونایی ها تبدیل نموده است و این پیست به بزرگترین سالن انبار جنازه در این کشور تبدیل شده است.

کاخ رویایی ورزش های یخی مادرید به سمبل بدترین کابوس اسپانیا تبدیل می گردد

به نوشته این روزنامه آلمانی حالا رسما مرکز اسکیت روی یخ در شمال شرقی مادرید که کاخی رویایی در این کشور بوده است در حال تبدیل شدن به سمبل بدترین کابوس اسپانیا که همچنان پایانی برای آن پیش بینی نمی گردد است.

هر روز تنها در شهر مادرید اسپانیا نزدیک به 350 نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند. مادرید که تقریبا هفت میلیون نفر در آن زندگی می نمایند خطرناک ترین منطقه کرونایی در این کشور است و حدود نیمی از قربانیان کرونایی ازاین منطقه گزارش می گردد.

خبرهایی شنیده می گردد مبنی بر اینکه بسیاری خانواده ها تمایل دارند از این شهر فرار نمایند و تنها یک قرنطینه خانگی مانع از این امر شده است.

تا به حال 2760 نفر در مادرید در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند و دو سوم قربانیان بالای هشتاد سال سن داشتند.

بیمارستان های اسپانیا به خطری امنیتی تبدیل می شوند

بسیاری از بیمارستان ها در اسپانیا از کمبود تجهیزات شکایت دارند و در بیمارستان های مملو از بیماران به اندازه کافی دستگاه های تنفسی وجود ندارد.

به نوشته تاگس اشپیگل، نبود تجهیزات حفاظتی عواقب بسیار فاجعه باری در بیمارستان های اسپانیا دارد. بسیاری از کارکنان بیمارستان ها به این بیماری آلوده می شوند و در حال حاضر حدود 15 درصد از کل مبتلایان را تشکیل می دهند. به این ترتیب بیمارستان ها در حال تبدیل شدن به خطری امنیتی در اسپانیا هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3421

به "کرونا در اروپا، از کمبود ظرفیتها در آلمان تا تبدیل سالن اسکیت مادرید به انبار اجساد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، از کمبود ظرفیتها در آلمان تا تبدیل سالن اسکیت مادرید به انبار اجساد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید