کشف 3 پارکینگ احتکار خودرو در اراک

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سردار مفخمی از شناسایی 3 پارکینگ احتکار خودرو در اراک خبرداد.

کشف 3 پارکینگ احتکار خودرو در اراک

به گزارش خبرنگار از ، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در تداوم طرح های عملیاتی مبارزه با مخلان مالی، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان نهاده شد و ماموران نیروی انتظامی در طرح عملیاتی پلیس در شهرستان اراک 3 پارکینگ احتکار خودرو شناسایی و 74 دستگاه خودروی احتکار شده را کشف کردند.

سردار مفخمی اضافه نمود: با افزایش اشرافیت اطلاعاتی پلیس و شروع تحقیقات نامحسوس پلیسی، ماموران اداره مبارزه با جرایم مالی پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی استان مرکزی در عملیات هایی جداگانه، 3 پارکینگ دپو و احتکار خودرو های صفر را در شهرستان اراک شناسایی کردند.

او اضافه نمود: با هماهنگی اجرا شده با مرجع قضائی، هر 3 پارکینگ مورد بازرسی نهاده شد و تعداد 74 دستگاه خودروی صفر که در این مکان ها احتکار شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اعلام کرد: طی اجرای این طرح عملیاتی، 3 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او از مردم خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را به وسیله تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام گردد.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4919

به "کشف 3 پارکینگ احتکار خودرو در اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 3 پارکینگ احتکار خودرو در اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید