کلنگ پروژه اقامتگاه بوم گردی قلعه گشک تخت جمشید به زمین زده شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، هم زمان با ایا الله دهه فجر و با حضور رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان، خانواده شهدا و مردم روستای محمدآباد تخت جمشید آیین کلنگ زنی پروژه اقامتگاه بوم گردی قلعه گَشک تخت جمشید برگزار گشت.

کلنگ پروژه اقامتگاه بوم گردی قلعه گشک تخت جمشید به زمین زده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به صنعت پویای گردشگری اشاره کرد و گفت: دولت از طرح های اشتغال زای گردشگری به ویژه در روستاها حمایت می کند.

در ادامه بهمن مردانی مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرودشت نیز در خصوص اهداف ایجاد اقامتگاه های بوم گردی در روستاها گفت: 15 اقامتگاه فعال و 20 اقامتگاه در دست احداث در شهرستان مرودشت وجود دارد.

او درخصوص اقامتگاه بوم گردی قلعه گَشک تخت جمشید گفت: این اقامتگاه در زمینی به مساحت 1000 متر مربع و با زیر بنایی به مساحت 830 مترمربع در دوطبقه احداث خواهد شد.

مردانی افزود: در فاز اول این اقامتگاه هشت سوئیت اقامتی و چایخانه سنتی و فروشگاه صنایع دستی و سالن غذا خوری همراه با پارکینگ احداث می شود.

مسئول اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرودشت شرح داد: این پروژه با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 45 نفر از اهالی روستا به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود که این مهم می تواند ضمن معرفی هرچه بیشتر روستا و منطقه به گردشگران داخلی و خارجی، به اشتغال زایی جوانان نیز کمک شایانی کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2706

به "کلنگ پروژه اقامتگاه بوم گردی قلعه گشک تخت جمشید به زمین زده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ پروژه اقامتگاه بوم گردی قلعه گشک تخت جمشید به زمین زده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید