کمبودی در عرضه مرغ نداریم ، موجودی 4 میلیون تنی نهاده های دامی در بنادر

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، حسن عباسی معروفان، سرپرست دفتر خدمات معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی درباره آخرین شرایط موجودی نهاده های دامی در بنادر اظهار کرد: بنابر آمار حدود 4 میلیون تن نهاده دامی در بنادر، گمرکات و انبار موجود است که به محض تخصیص ارز، ترخیص صورت می گیرد.

کمبودی در عرضه مرغ نداریم ، موجودی 4 میلیون تنی نهاده های دامی در بنادر

وی اضافه کرد: هم اکنون 880 هزار تن جو، 2 میلیون و 100 هزار تن ذرت، 680 هزار کنجاله و 300 هزار تن دانه سویا در بنادر موجود است که پس از تخصیص ارز و خروج از گمرک به استان ها ارسال می شود.

عباسی معروفان با اشاره به اینکه نهاده های دامی در سامانه بازارگاه بدون وقفه عرضه می شود، بیان کرد: در حال حاضر جو دامی، ذرت دامی و کنجاله بدون وقفه عرضه می شود و مرغداران پس از جوجه ریزی می توانند اقدام به خرید نهاده کنند، همچنین دامداران دارای پروانه بهره برداری که پشتیبانی امور دام برای آن سهمیه مشخص کرده است به سهولت می توانند با قیمت مصوب از سامانه بازارگاه خریداری کنند.

سرپرست دفتر خدمات معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: هم اکنون نهاده دامی در مدت زمان 2 تا 3 روز پس از خرید در اختیار تولیدکننده قرار می گیرد و مسائل مربوط به سال گذشته سامانه بازارگاه مرتفع شده است.

عباسی معروفان در پایان با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه مرغ نداریم، شرح داد: استحصال نهاده های توزیعی از طریق سامانه بازارگاه، کشتار روزانه 7 هزار تن مرغ در سطح کشور است که با عرضه این اندازه مرغ با نرخ مصوب 24 هزار و 900 تومان مسئله ای نداریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12893

به "کمبودی در عرضه مرغ نداریم ، موجودی 4 میلیون تنی نهاده های دامی در بنادر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبودی در عرضه مرغ نداریم ، موجودی 4 میلیون تنی نهاده های دامی در بنادر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید