گوشی ریلمی X50 پرو 5G از نمایشگر 90 هرتزی و شارژر سریع 65 واتی پشتیبانی خواهد نمود!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شرکت ریلمی تایید کرد گوشی پرچم دار جدید این شرکت که تحت عنوان ریلمی X50 پرو 5G شناخته می گردد قرار است به یک نمایشگر 90 هرتزی و شارژر پر سرعت 65 واتی مجهز گردد.

گوشی ریلمی X50 پرو 5G از نمایشگر 90 هرتزی و شارژر سریع 65 واتی پشتیبانی خواهد نمود!

اینطور که به نظر می رسد، ریلمی در جهت تبدیل شدن به یک شرکت معروف واقع شده است. جهتی که از خیلی وقت پیش هواوی در آن قرار داشت و چند سالی است شیائومی نیز به خوبی توانست آن را ادامه دهد. راز موفقیت این شرکت ها نیز قیمت معقول در کنار ارائه محصولاتی با دوام و با کیفیت بود که در محدوده قیمتی خود، از قابلیت های نسبتا خوبی نیز برخوردار بودند.

حال ریلمی به عنوان یک شرکت چینی، در کنار بسیاری از شرکت های چینی دیگر در جهتی مشابه قرار گرفته و تا کنون محصولاتی با مشخصات سخت افزاری خوبی روانه بازار نموده. یکی از این محصولات که قرار است هفته دیگر (24 فوریه، 5 اسفند) معرفی گردد، ریلمی X50 پرو 5G است و از آن جایی هم که رویداد MWC 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد، برای معرفی آن باید شاهد برگزاری یک رویداد آنلاین باشیم.

مدت هاست که تیزرها و تصاویر زیادی از این گوشی معرفی می گردد و به لطف آن ها از قابلیت های ریز و درشت این گوشی آگاه شدیم. روز گذشته اما تیزر دیگری از آن منتشر شد و نشان داد X50 پرو 5G قرار است به یک نمایشگر 90 هرتزی مجهز گردد. همچنین در کنار تایید این خبر، ریلمی بیان کرد پرچم دار جدید این شرکت از شارژر سریع SuperDart با سرعت خیره نماینده 65 وات نیز پشتیبانی خواهد نمود!

مشخصات فنی گوشی ریلمی X50 پرو 5G منتشر شد

بهره مندی از نمایشگر 90 هرتز مزیت مهمی دارد! پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز اگرچه باعث بهبود خارق العاده ای در روان تر شدن سوایپ بین صفحات و کار با برنامه های گوناگون می گردد، اما انرژی بسیار زیادی نیز از باتری می گیرد. همین مورد باعث می گردد بعضی از شرکت ها نظیر سامسونگ در گوشی قدرتمندی چون گلکسی اس 20 اولترا، پشتیبانی از چنین رفرش ریت بالایی را فقط در وضوح تصویر FHD ممکن نمایند.

رفرش ریت 90 هرتز اما مشکل مصرف باتری بالای 120 هرتز را ندارد. هم میزان معقول و رضایت بخشی از روانی و کیفیت را در اختیار کاربر قرار می دهد و هم در مصرف باتری عملکرد بهتری دارد. به این شکل، هزینه نمایشگر نیز تا حدودی کاهش پیدا می نماید. ریلمی X50 پرو 5G به یک باتری حجیم برای ارائه یک تجربه لذت بخش از اینترنت 5G احتیاج دارد و به همین خاطر به شارژر پر سرعت 65 واتی مجهز شده تا کاربر هیچ مسئله ای از بابت تاخیر در زمان شارژ شدن گوشی خود حس نکند. بدین ترتیب، ترکیب یک نمایشگر باکیفیت و در عین حال بهینه (با توجه به اینکه در یک گوشی پرچم دار بکار رفته)، باتری حجیم و البته شارژر پر سرعت، یکی از جذاب ترین قابلیت های X50 پرو را رقم زده است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری این دستگاه می توان به تجهیز آن به 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده اسنپدراگون 865 اشاره نمود (در قدرتمندترین مدل). پردازنده ای قدرتمند که برای اولین بار توانست فاصله زیاد ایجاد شده بین پردازنده های اپل و کوالکام را به شکل چشمگیری کاهش دهد. به لطف این پردازنده، ریلمی X50 پرو 5G توانست در بنچمارک معروف AnTuTu، امتیاز خوب 574.985 را کسب کند! همچنین گفته می گردد این گوشی به دوربین سلفی دوگانه درون نمایشگر و چهار دوربین در بخش پشتی مجهز خواهد شد که برای اطلاع از جزئیات آن ها باید تا چند روز دیگر منتظر بمانیم.

ریلمی X50 پرو 5G در هنگام عرضه به اندروید 10 و جدیدترین رابط کاربری ریلمی مجهز خواهد شد.

بهترین گوشی های مقرون به صرفه چینی در سال 2019

منبع: gsmarena

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2836

به "گوشی ریلمی X50 پرو 5G از نمایشگر 90 هرتزی و شارژر سریع 65 واتی پشتیبانی خواهد نمود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ریلمی X50 پرو 5G از نمایشگر 90 هرتزی و شارژر سریع 65 واتی پشتیبانی خواهد نمود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید