یزدانی از اواسط بهمن با قدرت باز می گردد، همیشه سرمربی پاسخگو است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک، روز گذشته توسط دکتر کیهانی تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت که خوشبختانه با توجه به نظر پزشکان، وی می تواند در المپیک هم به میدان برود.

یزدانی از اواسط بهمن با قدرت باز می گردد، همیشه سرمربی پاسخگو است

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران از جمله افرادی بود که روز گذشته از ابتدای فرایند جراحی حسن یزدانی در بیمارستان حضور داشت و مدام پیگیر شرایط او بود. محمدی با توجه به آخرین شرایط حسن یزدانی گفت: آنچه مسلم است حسن یزدانی می تواند تا المپیک 2020 توکیو به خوبی تمرین کند و در این آوردگاه بزرگ به میدان برود. همین موضوع خیال ما را آسوده کرد و حالا باید فرایند درمانی او را بطور کامل پیگیری کنیم.

وی اضافه کرد: بلافاصله بعد از عمل جراحی از دکتر کیهانی جویای شرایط یزدانی و نتیجه جراحی شدم که او به ما اطمینان داد یزدانی می تواند با ادامه فرایند درمانی از اواسط بهمن ماه به شرایط همیشگی خود در کشتی بازشود.

محمدی تاکید کرد: آن چیزی که برای ما بسیار اهمیت دارد بازگشت حتمی یزدانی به کشتی است و من مطمئنا هستم ما تا زمان المپیک یزدانی را خیلی سرحال تر و آماده تر از قبل روی تشک مبارزه خواهیم داشت. البته رئیس فدراسیون کشتی هم با وجود مسائل و مشغله های مختلف، مدام پیگیر شرایط حسن یزدانی بود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به مسائل متعدد فدراسیون در مباحث اقتصادی و اقتصادی گفت: وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک طی روزهای اخیر بارها اظهار داشتند که از کشتی حمایت خواهند کرد که امیدوارم این اظهارات به صورت عملی شرایط مهیا شود.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است هر نتیجه ای که برای تیم های ملی کشتی رقم بخورد، این سرمربیان هستند که باید پاسخگو باشند. به همین دلیل تا جایی که مسئولیت ما ایجاب می کند با دل و جان برای خوشحالی مردم کشورمان تلاش می کنیم اما انتظار داریم شرایط و امکانات برای ما فراهم و مسائل اقتصادی و اقتصادی کشتی گیران نیز بر طرف شود.

محمدی در خاتمه اظهار داشت: کار سختی را پیش رو داریم چراکه هنوز چهار سهمیه المپیک در کشتی آزاد و سه سهمیه در کشتی فرنگی باقیمانده و باید در میادین آینده کسب شود. به همین دلیل باید ابتدا سهمیه های باقیمانده را کسب کنیم و سپس برای حضوری پرقدرت در المپیک گام برداریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2025

به "یزدانی از اواسط بهمن با قدرت باز می گردد، همیشه سرمربی پاسخگو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی از اواسط بهمن با قدرت باز می گردد، همیشه سرمربی پاسخگو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید