یمن: تا خاتمه جنگ و برطرف محاصره به کوشش خود ادامه می دهیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید نمود که کوشش ها باید تا تحقق پیروزی، برطرف محاصره، توقف تجاوز و احیای حاکمیت ادامه یابد.

یمن: تا خاتمه جنگ و برطرف محاصره به کوشش خود ادامه می دهیم

به نقل از شبکه خبری المیادین، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر لزوم ادامه کوشش ها برای پیروزی کامل و لغو محاصره و توقف تجاوز تأکید کرد.

او گفت: پایداری مردم یمن پیروزی را رقم زد. روز های اخیر شاهد مواضع مثبتی از سوی اتحادیه اروپا و حتی دولت آمریکا بودیم که بازنگری در سیاست خود را شروع نموده اند. رویکرد بین المللی مثبت است و باید تا زمان لغو محاصره و توقف تجاوز ادامه داشته باشد. این مسئله مهمی است. باید تمام کوشش ها ادامه یابد تا مردم یمن پیروزی کامل را به دست آورند و محاصره لغو و تجاوز خاتمه یابد و تمام خاک خود را آزاد کنیم.

المشاط گفت: براساس تمام قوانین و شریعت های آسمانی ما حق دفاع از خودمان را داریم. هر عملی واکنشی به دنبال دارد و این جزو قوانین دنیا است.

از سوی دیگر محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن گفت: ساکنان مأرب خانواده ما هستند و به دلیل تجاوزات ائتلاف و مزدوران که این استان را به اتاق سیاهی پر از ظلم و فجایع تبدیل نموده اند، رنج و مسائل زیادی را متحمل شده اند. ما به ساکنان مأرب اطمینان می دهیم که عملیات ارتش و کمیته های مردمی تنها کسانی را هدف قرار می دهد که با دشمن خارجی همکاری می نمایند. ما از آن ها می خواهیم به راه درست بازگردند و درک نمایند که ائتلاف متجاوز علیه آن ها نه برای آن ها می جنگد.

او همچنین گفت ما به هدفی مهم در فرودگاه بین المللی ابها با پهپاد صماد 3 در پاسخ به تجاوز ها و محاصره اجرا شده، حمله کردیم.

عبدالسلام در ادامه تأکید کرد: عملیات نظامی ما، دفاعی محض بوده و تا دست برداشتن متجاوز از اقدامات خود و برطرف محاصره (یمن) ادامه دارد.

سخنگوی انصارالله یمن همچنین گفت: بدون گام های عملی در روی زمین که منجر به صلحی واقعی گردد، اظهار نظر ها هرچه قدر هم که مثبت باشد، معنایی نخواهند داشت.

رژیم سعودی و امارات متحده عربی کوشش دارند با حمایت از مزدوران و گسترش ناامنی در استان مارب یمن، این استان را به مکانی برای حمله به نیرو های مردمی یمن تبدیل نمایند.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10322

به "یمن: تا خاتمه جنگ و برطرف محاصره به کوشش خود ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یمن: تا خاتمه جنگ و برطرف محاصره به کوشش خود ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید