136 هزار تن آسفالت در معابر غیربزرگراهی پخش شده است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پخش و اجرای بالغ بر 136 هزار تن آسفالت در سطح معابر غیربزرگراهی مرکز از ابتدای امسال تا به امروز اطلاع داد.

136 هزار تن آسفالت در معابر غیربزرگراهی پخش شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در جلسه کمیته آسفالت این معاونت با اشاره به تحولات زیرساختی در بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی، یادآور شد: از ابتدای امسال تا به امروز 136 هزار و 402 تن آسفالت در سطح معابر غیربزرگراهی پخش و اجرا شده است.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، با بیان اینکه شاخص اندازه پخش و اجرای آسفالت در سطح معابر غیربزرگراهی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل ملاحظه ای داشته است، گفت: اندازه سهمیه آسفالت منطقه ها در صورت بهره برداری از 2 کارخانه تازه فراوری آسفالت به نحوی محسوس افزایش خواهد یافت.

او در مورد ساماندهی و اصلاح آسفالت بزرگراه آزادگان گفت: کوشش خواهد شد به موازات انجام عملیات تحکیم بستر و اصلاح زیرساختی بخش های غربی بزرگراه آزادگان، روکش آسفالت مقاطع شرقی این بزرگراه که دچار عوارض و مسائل سطحی است نیز به مرور اصلاح گردد.

شعبانی با تاکید بر اینکه در بخش بهسازی و بازسازی آسفالت معابر باید خدماتی با کیفیت تحویل شهروندان داه گردد، توضیح داد: از مسیرهایی که آسفالت آنها اصلاح می گردد عبور می کنم تا نحوه بازسازی و بهسازی آسفالت به ویژه در معابر بزرگراهی را شخصا مورد ارزیابی و آنالیز قرار دهم.

به گفته سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، کیفیت آسفالت معابر بزرگراهی به علت ترددهای متعدد و کثیر شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و از این رو اجرای عملیات بهسازی در این دسته از معابر باید با دقت بیشتری انجام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 27286

به "136 هزار تن آسفالت در معابر غیربزرگراهی پخش شده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "136 هزار تن آسفالت در معابر غیربزرگراهی پخش شده است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "136 هزار تن آسفالت در معابر غیربزرگراهی پخش شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید