203 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در قزوین پرداخت شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: بانک های استان از ابتدای امسال تا به امروز 203 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به روستاییان قزوین پرداخت نموده اند.

203 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در قزوین پرداخت شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، ناصر شفیع آبادی در گفت وگو با ایرنا گفت: یک هزار و 852 طرح اشتغال روستایی برای دریافت تسهیلات به بانک های استان قزوین معرفی شده که از این میان یک هزار و 464 طرح به مبلغ 203 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 71 درصد اعتبارات اشتغال روستایی به وسیله بانک ها به روستاییان پرداخت شده است، گفت: در حال حاضر بانک کشاورزی، صندوق کارآفرینی امید، پست بانک و توسعه تعاون به ترتیب بیشترین تسهیلات پرداختی را به خود اختصاص داده اند.

شفیع آبادی به مشاغل مورد تقاضای روستاییان برای دریافت تسهیلات اشاره نمود و گفت: 82 درصد تسهیلات اشتغال در روستاهای قزوین برای کشاورزی است که در این میان نیز دامداری، فرش و گلیم بیشتر از سایر رسته های شغلی مورد تقاضا قرار می گیرد.

وی به افزایش رتبه استان قزوین در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اشاره نمود و گفت: درحالی که ماه های گذشته استان قزوین نسبت به استان های دیگر، آمار چندان خوبی از خود به ثبت نرسانده بود، اما هفته های گذشته حمایت بانک ها و افزایش پرداخت تسهیلات، رتبه استان را در کشور ارتقا داد.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اعلام نمود: تا به امروز با پرداخت های اجرا شده برای سه هزار و 545 روستایی در استان فرصت اشتغال زایی فراهم شده است.

260 میلیارد تومان در قانون بودجه امسال برای اشتغال روستایی در استان قزوین تخصیص داده شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2342

به "203 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در قزوین پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "203 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در قزوین پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید