36 داروخانه شبانه روزی کرمانشاه در نوروز فعالند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/کرمانشاه مدیرنظارت بر دارو و مواد مخدر معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فعالیت 36 داروخانه شبانه روزی استان در ایام تعطیلات نوروز اطلاع داد وافزود: بیشتر داروخانه های روزانه هم برای فعالیت در این ایام اعلام آمادگی نموده اند.

36 داروخانه شبانه روزی کرمانشاه در نوروز فعالند

جهت دریافت خدمات معماری ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

حسین رضاپور در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت 270 داروخانه در سطح استان گفت: از این تعداد 36 داروخانه شبانه روزی و مابقی بصورت روزانه فعال هستند.

وی اضافه کرد: بر اساس قانون داروخانه های شبانه روزی باید در ایام تعطیلات از جمله تعطیلات نوروز فعال باشند و با این حساب 36 داروخانه شبانه روزی استان که 23 مورد آن در کرمانشاه و 13 مورد آن در شهرستانهای استان مستقر هستند، در ایام نوروز فعال خواهند بود.

رضاپور توضیح داد: داروخانه های روزانه بر اساس آیین نامه ای که دارند در ایام تعطیلات باید تعطیل باشند، اما در صورت تمایل این مراکز نیز می توانند در ایام تعطیلات نوروز فعال باشند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به بحث شیوع بیماری کرونا به نظر می رسد عید پیش رو عمده داروخانه های روزانه استان نیز تمایل به فعالیت داشته باشند که مسئله ای در این زمینه نیست و به آنها مجوز فعالیت داده می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2729

به "36 داروخانه شبانه روزی کرمانشاه در نوروز فعالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "36 داروخانه شبانه روزی کرمانشاه در نوروز فعالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید