4 طرح صنعتی در استان قزوین توسط رئیس جمهور افتتاح می شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: همزمان با دومین سفر رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت به استان قزوین 4 کارخانه صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین به بهره برداری می رسد.

4 طرح صنعتی در استان قزوین توسط رئیس جمهور افتتاح می شود

به گزارش خبرنگاران از قزوین، حمیدرضا خانپور گفت: در راستای توسعه و رونق اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، 4 کارخانه صنعتی آماده افتتاح است.

وی اضافه کرد: این طرح ها با 2 هزار و 215 میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان راه اندازی شده و با شروع به کار آنها زمینه اشتغال پایدار 197 نفر فراهم می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بیان نمود: این طرح های صنعتی شامل تولید انواع رزین های آلکیدی و پلی استر، لنت ترمز خودرو، واحد دانش بنیان اولین تولیدکننده لوله های کامپوزیتی از نوع رزین اپوکسی تقویت کننده با الیاف شیشه و یک واحد تولیدکننده انواع لبنیات از جمله شیر، دوغ و ماست پاستوریزه است.

خانپور گفت: با حمایت های دولت و تزریق اعتبارات سرماه درگردش و ثابت زمینه رونق فضای کسب و کار در استان بخوبی فراهم شده و با تامین زیرساخت ها برای ایجاد اشتغال پایدار و تقویت تولید داخلی گام های موثری در استان به عنوان قطب اقتصادی کشور برداشته شده است.

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین برگزار شد

نوزدهمین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین با حضور مسئولان استانی و کشوری، خیرین مدرسه ساز و فرهنگیان استان برگزار شد.

محمدتقی نظرپور معاون امور عمرانی وزیر آموزش و پرورش، فریدون همتی استاندار قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، عسگرعلی جوانبخت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین و جمعی از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

این مراسم با برنامه های متنوعی از جمله میزکرد خیرین، اجرای سرود توسط دانش آموزان و پخش کلیپ از خیرین مدرسه ساز استان قزوین همراه بود.

گفتنی ست در حاشیه برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز، نمایشگاه خیرین مدرسه ساز استان با هدف معرفی توانمندی ها و نوآوری های دانش آموزان مدارس مختلف و معرفی خدمات خیرین برپا است.

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین با رویکرد نقش خیرین در ایمن سازی مدارس برگزار شد.

تسهیلات کم بهره به صادرکنندگان مرغ و تخم مرغ در استان قزوین اعطا می شود

سیدمنصور حاج سید جوادی در جلسه مشترک با صادرکنندگان بخش دام و طیور استان قزوین گفت: میزان ظرفیت تولید تخم مرغ در استان می تواند تا 50 درصد افزایش یابد بنابراین باید ازاین پتانسیل مستعد بیشتر استفاده شود تا میزان صادرات این محصول افزایش یابد.

وی گفت: تخم مرغ بازار پرتلاطمی داشته و با نوسانات شدید قیمت روبرو بوده که این امر مانع بازار مستمر دربخش صادرات می شود و باید چاره ای در این زمینه اندیشیده شود.

حاج سیدجوادی شرح داد: براساس آمارها سالیانه بیش از 60 هزار تن مرغ در استان تولید می شود که در حال حاضر 30 هزار تن تولید مازاد برمصرف دارد که در صورت داشتن بازار صادرات می توانیم این میزان را به 60 هزار تن افزایش دهیم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: با اعطای سرمایه تسهیلاتی بدون سود و یا باسود کم و حداقل کارمزد به تشکل های صادرکننده مرغ و تخم مرغ می توان میزان تولید و صادرات را افزایش داد که این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: سالیانه 70 هزار تن تخم مرغ در استان قزوین تولید می شود که 55 هزار تن آن مازاد برمصرف داخلی استان بوده که می توان صادر کرد.

حجت مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان قزوین در این نشست گفت: استان قزوین بسترمناسبی برای تولید گوشت مرغ و تخم مرغ دارد و سرمایه گذاری های خوبی هم در این حوزه اجرا شده است.

حجت اضافه کرد: با ارائه تسهیلات کم بهره و کاهش هزینه های تولید می توانیم به افزایش و رشد خوبی در توسعه صنعت مرغ دست یافت که در صورت تحقق آن می توان به 40 میلیون دلار صادرات مرغ درسال جاری رسید.

وی مسائلی ازجمله بیمه، دارائی و کمبود اعتبارات و تسهیلات را از جمله مسائل مرغداران استان برشمرد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3097

به "4 طرح صنعتی در استان قزوین توسط رئیس جمهور افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 طرح صنعتی در استان قزوین توسط رئیس جمهور افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید