راهنمای ساخت و طراحی یک آلاچیق تابستانی زیبا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، چگونه یک آلاچیق بسازیم این پاتوق تابستانی مطبوع را بسازید که دارای زونا در مقیاس ماهی و تزئینات تزئینی است که خودتان می سازید.

راهنمای ساخت و طراحی یک آلاچیق تابستانی زیبا

جهت دریافت خدمات آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

آلاچیق مکانی عالی برای سرگرمی است و همچنین ویژگی قابل توجهی را برای حیاط شما ایجاد می کند. با یک نگاه به این زیبایی، آن را مملو از خانواده و دوستان، جشن فارغ التحصیلی یا حتی عروسی در حیاط خلوت به تصویر خواهید کشید. ما این 12 فوت را طراحی کردیم. آلاچیق که شامل تزئینات چشم نواز زیادی است، از ریل‌های طرح‌دار که قسمت نشیمنگاه را احاطه کرده‌اند تا قسمت انتهایی توپی شکل بالای گنبد. اگر نکات، نکات، تصاویر فنی و فهرست های برش ما را دنبال کنید، ساختن آلاچیق خود آسان است.
این Gazebo سازگار با سازندگان است.

این پروژه آلاچیق آنقدرها هم که به نظر می رسد دشوار نیست، اما زمان زیادی از شما خواهد گرفت. آن را به عنوان مجموعه‌ای از چندین پروژه کوتاه‌تر با هدف نهایی برای هر کدام در نظر بگیرید. شما می توانید تمام قطعات تزئینی را در گاراژ یا مغازه خود بسازید.

اگر چندین دوست دارید که در مورد اسلب و کادربندی به شما کمک می‌کنند، می‌توانید این دو کار را در چند هفته پخش کنید. پروژه ای مانند این دو نجار باتجربه 9 روز کاری از ابتدا تا پایان طول می کشد. یک فرد متوسط ​​که یک عرشه ساخته است باید این کار را به عنوان یک پروژه تابستانی کامل برنامه ریزی کند.

توجه: شما باید سایتی داشته باشید که شیب کمتر از 4 اینچ داشته باشد. بیش از 12 فوت؛ بیش از این نیاز به حفاری دارد.

شما مجبور نیستید ابعاد دال را کامل بگیرید، اما هرچه به آن نزدیک‌تر شوند، بعداً کار آسان‌تر خواهد بود. اگر از انجام کارهای بتنی متنفرید، این بخش را رها کنید، آن را فتوکپی کنید و به بتن‌سازی خود بدهید. یک خدمه می تواند کار را با حدود 1200 دلار انجام دهد در حالی که شما در حال خرید چوب یا قطعات برش هستید (اما اگر این کار را انجام دهید می توانید هزینه را به چند صد نفر کاهش دهید!). اگر تصمیم دارید دال بتنی را خودتان بریزید، شکل B (در بالا و پایین در "اطلاعات اضافی") را به دقت دنبال کنید.

راه اندازی یک لوله برق

برای ساختن آلاچیق خود، با راندن یک قطعه مجرای الکتریکی سفت و سخت دو فوتی در مرکز مورد نظر آلاچیق شروع کنید. آن را در 18 اینچ رانندگی کنید. چمن زار را با چمن گیر اجاره ای بردارید. شما باید ناحیه ای به عمق 9 اینچ را که حدود 78 اینچ از مجرای مجرا خارج می شود، حفاری کنید. پس از آن، فرم ها را تنظیم کرده و در یک لایه 1/4 اینچی قرار می دهید. شن به ابعاد نشان داده شده در شکل B. ایده این است که پایه بیرونی یا بیشتر از دال ضخیم تر باشد تا وزن سازه را تحمل کند.

نکاتی برای ساخت فرم های شما

فرم های خود را پس از بررسی دقیق شکل B بسازید. اره مدور خود را روی 22-1/2 درجه تنظیم کنید و هشت فرم بیرونی 2×8 را با ضلع کوتاه به اندازه 57-1/2 اینچ برش دهید. فرم ها را با پیچ های عرشه سه اینچی به هم بچسبانید. از یک دوست بخواهید که به شما کمک کند تا فرم ها را طوری تنظیم کنید که هشت گوشه فرم ها از مرکز مجرا فاصله یکسانی داشته باشند. اگر همه این اندازه‌ها برابر باشند، دال شما یک هشت ضلعی کامل خواهد بود - تا جایی که می‌توانید آن را نزدیک کنید. رانندگی 3/4 اینچی. x 2-1/2 اینچ. در امتداد بیرون قالب ها در هر تقاطع، قالب ها را تراز کنید و قالب ها را به پایه ها بپیچید.

اکنون یک فرم داخلی مربعی برای منبت پاسیو، 72-1/2-in بسازید. در هر طرف همانطور که نشان داده شده است، آن را در مرکز قرار دهید و پایه های داخل قالب ها را وارد کنید و آنها را به هم بچسبانید.

الزامات دال بتنی

دال به حدود 1-1/2 yds نیاز دارد. از بتن و چهار 10 فوت. قطعات میلگرد شماره 4. کمک زیادی داشته باشید (حداقل سه پشت قوی و دو چرخ دستی سنگین). بتن را چرخانده و آن را درون قالب ها بریزید، میلگردهای چهار اینچی را در امتداد محیط قرار دهید، بتن را با ضخامت 2×4 صاف کنید، سپس شناور دستی را روی آن بکشید. لنگرهای خود را در مکان هایی که در شکل B نشان داده شده است قرار دهید. صبر کنید تا بتن سفت شود (شما باید به شدت فشار دهید تا اثر انگشت باقی بماند). آن را با یک ماله فولادی صاف کنید، روی آن را با پلاستیک شفاف 4 میلی متری بپوشانید و اجازه دهید دو روز بماند.

منبع: familyhandyman.com
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3034

به "راهنمای ساخت و طراحی یک آلاچیق تابستانی زیبا" امتیاز دهید

3 کاربر به "راهنمای ساخت و طراحی یک آلاچیق تابستانی زیبا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای ساخت و طراحی یک آلاچیق تابستانی زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید