آلمان: سیاست امنیتی و خارجی آمریکا در دوران بایدن هم تغییر اساسی نخواهد کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، وزیر امور خارجه آلمان با تاکید بر اینکه سیاست امنیتی و خارجی آمریکا در دوران ریاست جمهوری بایدن هم تغییر اساسی نخواهد کرد بر لزوم تقویت فاکتورهای اروپایی ناتو تاکید کرد.

آلمان: سیاست امنیتی و خارجی آمریکا در دوران بایدن هم تغییر اساسی نخواهد کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران،هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان در گفتگویی با سایت رادیو آلمان تاکید کرد که آمریکا سیاست امنیتی و خارجی خود را همچنین با جو بایدن اساسا تغییر نخواهد داد.

ماس درباره انتظارات آلمان از رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: من اعتقاد دارم که با بایدن فرصت های جدیدی برای ما در آلمان و همچنین اروپا و در سطح همکاری های بین المللی ایجاد می شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی بایدن را یک چند جانبه گرای معتقد نامید و در بخش دیگری از این گفتگو تاکید کرد: ما می دانیم که با بایدن همه چیز به گونه ای دیگر نخواهد شد، اما خیلی چیزها بهتر می شود. وی بر لزوم گسترش همکاری ها برای حل مسائل و چالش های بین المللی تاکید کرد.

وزیر امور خارجه آلمان با روی کار آمدن بایدن مناقشات درباره هزینه های نظامی در ناتو را پایان یافته ندانسته و در عین حال گفت: ما خود را موظف کرده ایم که هزینه های دفاعی خود را افزایش دهیم.

ماس با تاکید براینکه سیاست خارجی و امنیتی آمریکا در دوران جو بایدن هم اساسا تغییر نخواهد کرد بر لزوم تقویت فاکتورهای اروپایی ناتو تاکید کرد.

آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان هم امروز در سخنانی در برلین تعهد بیشتر آلمان به مسائل امنیتی را به رئیس جمهور جدید آمریکا وعده داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در سخنانی در برلین گفت: ما آلمانی ها و ما اروپاییان می دانیم که در این شراکت در قرن 21 باید مسئولیت بیشتری را بر عهده گیریم.

مرکل آمریکا را مهم ترین متحد آلمان دانسته که این انتظار درست را از اروپا دارد که تلاش بیشتری برای حفظ امنیت و دفاع از منافع خود در دنیا بر عهده گیرد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8267

به "آلمان: سیاست امنیتی و خارجی آمریکا در دوران بایدن هم تغییر اساسی نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان: سیاست امنیتی و خارجی آمریکا در دوران بایدن هم تغییر اساسی نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید