آگهی بانک مرکزی انگلیس برای پروژه ارز دیجتال

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: بانک مرکزی انگلیس برای جذب ارز متخصصان دیجتال آگهی استخدام داد.

آگهی بانک مرکزی انگلیس برای پروژه ارز دیجتال

بانک مرکزی انگلستان اعلام نموده است در 7 موقعیت شغلی مربوط به ارزهای دیجیتال، افراد متخصص استخدام می نماید. از جمله این موقعیت ها می توان به مدیران ارشد این حوزه و مهندسین بلاک چین یاد کرد.

به گزارش کوین تلگراف، بانک مرکزی انگلستان با وجود آن که هنوز در ارتباط با پیشبرد برنامه های خود پیرامون ارز دیجیتال ملی مطمئن نیست، به دنبال استخدام حداقل 7 موقعیت شغلی مرتبط است.

جذب متخصصان در این موقعیت های شغلی در وب سایت بانک مرکزی انگلستان اعلام شد. تحلیل گر ذینفعان ارز دیجیتال ملی یکی از این موقعیت های شغلی است.

تحلیل گر پروژه، طراح راه چاره، تحلیل گر حوزه فناوری، مدیر ارشد و یک طراح ارشد تجاری از جمله دیگر موقعیت های شغلی موردنیاز بانک مرکزی انگلستان است. شایان ذکر است که تمام این موقعیت ها، مرتبط با ارزهای دیجیتال ملی هستند. یک موقعیت شغلی هم برای تحلیل گر ارشد سیاست های ارزهای دیجیتال ملی اعلام شده است.

در این اطلاعیه آمده است:مثل بسیاری دیگر از بانک های مرکزی، بانک مرکزی انگلستان هم به صورت فعالانه در حال آنالیز امکان توسعه و عرضه ارز دیجیتال ملی است. هنوز تصمیمی مبنی بر اینکه انگلستان نیازی به ارز دیجیتال ملی دارد یا نه اتخاذ نشده است، اما فهم این حوزه برای این بانک اهمیت دارد.

پیش تر، بانک مرکزی انگلستان با همکاری وزارت خزانه داری سلطنتی پروژه ای پژوهشی در ارتباط با ارزهای دیجیتال ملی را شروع نموده بود. ایجاد کارگروه ویژه ارز دیجیتال ملی از جمله بخش های این پروژه عنوان شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11892

به "آگهی بانک مرکزی انگلیس برای پروژه ارز دیجتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگهی بانک مرکزی انگلیس برای پروژه ارز دیجتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید