آیا Demons Souls هم زمان با PS5 عرضه می گردد؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بازسازی Demons Souls که به عنوان یکی از نخستین بازی های پلی استیشن 5 معرفی شده، در شرف عرضه است. به تازگی متوجه شده ایم که یکی دو نظام رده بندی سنی، Demons Souls را از تأییدیه های خود گذرانده اند و این موضوع با توجه به سابقه رده بندی ها، نشان از عرضه بازی در آینده نزدیک دارد.

آیا Demons Souls هم زمان با PS5 عرضه می گردد؟

رده بندی هایی که از آن صحبت می کنیم، همگی مربوط به نظام رده بندی سنی بازی ها در کره جنوبی است. معمولا اگر یک بازی در نظام رده بندی کره جنوبی ثبت گردد، چند ماهی بیشتر تا عرضه آن باقی نمانده است. اعضای فوروم ResetEra مقایسه ای کوتاه درباره زمان بندی رده بندی و عرضه بازی ها انجام داده اند.

بازی Days Gone در ژانویه 2019 در نظام رده بندی کره ثبت و سه ماه بعد، در آوریل عرضه شد. بازی دث استرندینگ در سپتامبر 2019 در همین رده بندی های سنی ثبت و دو ماه بعد در نوامبر عرضه شد. به تازگی هم بازی Predator سونی، در ماه فوریه در کره رده بندی سنی و دو ماه بعد در آوریل عرضه شد.

کمی بعد از انتشار این خبر، از سوی دیگر شنیدیم که بازی در نظام رده بندی سنی ژاپن هم ثبت شده است.

یعنی به احتمال زیاد Demons Souls یا برای عرضه هم زمان با PS5 برنامه ریزی شده یا حداکثر چند ماه پس از ورود کنسول به بازار، شاهد انتشار این بازی هم خواهیم بود.

اینکه سونی هم زمان با عرضه پلی استیشن 5 دو بازی عظیم مثل Spider-Man: Miles Morales و Demons Souls را آماده داشته باشد، به خودی خود کافی است تا فروشی بسیار خوب را برای این کنسول رقم زند. البته که بازی های متعدد دیگری هم با پلی استیشن 5 عرضه می شوند، اما به غیر از این ساخته های سونی که شایعات می گویند ممکن است حتی یکی دیگر به آن ها اضافه گردد، بقیه بازی ها توسط دیگر شرکت ها برای عرضه هم زمان با پلی استیشن 5 آماده شده اند و همگی نسخه ای هم برای کنسول های نسل قبل دارند.

سونی هنوز هم حرفی از تاریخ دقیق عرضه پلی استیشن 5 و قیمت آن نزده است. اگر قرار باشد Demons Souls هم زمان با این کنسول عرضه گردد، باید در کنار اعلام تاریخ و قیمت، از این بازی هم بشنویم.

  • بازسازی Demons Souls برای پلی استیشن 5 رونمایی شد

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6635

به "آیا Demons Souls هم زمان با PS5 عرضه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا Demons Souls هم زمان با PS5 عرضه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید