سایلنت هیل بعدی کنار پلی استیشن 5 رونمایی می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، چند ماهی است که شایعات مختلفی درباره کنسول های نسل بعد و بازی های آینده می شویم؛ شایعاتی که بخش بزرگی از آن ها باید تا به امروز به حقیقت می پیوسته اند، ولی به خاطر بحران جهانی حال حاضر، تبدیل به اطلاعات غیررسمی شده اند. این طور که به نظر می رسد، حدود یک ماه دیگر با رونمایی رسمی و کامل پلی استیشن 5 طرف هستیم و در میان بازی های آن، نام سایلنت هیل هم به چشم خواهد خورد.

سایلنت هیل بعدی کنار پلی استیشن 5 رونمایی می گردد

شایعه ساخت یک سایلنت هیل جدید، موضوع جدیدی نیست. حتی کم و بیش از این که چه کسانی قرار است این سایلنت هیل جدید را بسازند خبردار هستیم. شرکت کونامی که چند سالی است خودش ساخت بازی ویدیویی را کنار گذاشته و به صورت قراردادی با چند استودیوی مختلف برای ادامه دادن مجموعه های خود کار می نماید، ظاهرا این بار همکاری جدیدی با سونی را آغاز نموده است. شایعه جدید گفته است که نه تنها سونی تهیه کنندگی و ساخت سایلنت هیل بعدی را برعهده دارد، بلکه سازندگان اصلی این سری بازی ها را هم برای ساخت این بازی جدید گرد هم آورده است.

که ایچیرو تویاما، خالق سری بازی های سایلنت هیل، دو دهه است که در استودیوی ژاپن سونی بازی می سازد. او پس از ساخت سایلنت هیل، از سوی سونی جذب شد و در حالی که کونامی ساخت سایلنت هیل 2 را برای پلی استیشن 2 آغاز نموده بود، تویاما هم مجموعه جدید سایرن را برای سونی خلق کرد.

این طور که به نظر می رسد، سونی توانسته است طی قراردادی کونامی را راضی کند تا حقوق ساخت سایلنت هیل بعدی را به آن ها واگذار کند و سپس از تویاما درخواست نموده تا ساخت قسمت بعدی این سری بازی ها را در استودیوی ژاپن و برای پلی استیشن 5 به عهده بگیرد. که ایچیرو تویاما در فراوری این پروژه تنها نخواهد بود و ماساهیرو ایتو، طراح هیولاهای سایلنت هیل 2 و سایلنت هیل 3 و آکیرا یاماوکا، آهنگساز معروف سری سایلنت هیل هم او را همراهی خواهند کرد.

این اطلاعات از سوی منابع مختلفی تایید شده است؛ منابعی که به تازگی و با اشاره به خبر اخیر رونمایی از پلی استیشن 5 در ماه آینده، از معرفی سایلنت هیل جدید در کنار این کنسول خبر داده اند. اطلاعات هفته گذشته مبنی بر رونمایی رسمی از ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 در ماه آینده هم یک بار دیگر از سوی افرادی که درباره سایلنت هیل مطمئن هستند، تایید شده است.

طبق این اطلاعات، سونی در حال حاضر برنامه دارد تا در ماه آینده رسما از پلی استیشن 5 و بازی های آن صحبت کند. با این حال، مثل دفعه قبل، باز هم به احتمال عقب افتادن تمام برنامه ها به خاطر موضوع بحران جهانی بیماری کووید 19 اشاره شده است. همچنین گفته شده است که اگر مایکروسافت و ایکس باکس حرکتی در ماه آینده انجام ندهند، سونی هم ممکن است بیخیال صحبت از پلی استیشن 5 گردد و به همان هفته معروف E3 یعنی اوایل ماه ژوئن (که البته سال جاری بدون نمایشگاه خواهد بود)، فکر خواهد نمود.

سونی و مایکروسافت هر دو بدون شک غافلگیری های بزرگی را برای کنسول های نسل بعد خود در نظر گرفته اند؛ غافلگیری هایی که ظاهرا یکی از آن ها به صورت جدی به بیرون درز نموده است. با تمام این اوصاف، می توانیم انتظار داشته باشیم که در آینده بسیار نزدیک از کنسول های نسل بعد و بازی های آن ها بشنویم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4220

به "سایلنت هیل بعدی کنار پلی استیشن 5 رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایلنت هیل بعدی کنار پلی استیشن 5 رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید