آینده از دیدگاه کادیلاک

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ساعاتی پیش و در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2022، جنرال موتور در کنفرانس مطبوعاتی مجازی خود روز شلوغی را سپری کرد، چرا که پس از معرفی نسخه های الکتریکی پیکاپ شورلت Silverado و شاسی بلند Equinox، نوبت به معرفی کانسپت مجذوب کننده کادیلاک با نام InnerSpace رسید.

آینده از دیدگاه کادیلاک

خودروی مفهومی InnerSpace با بهره گیری از فناوری های پیشرفته طراحی شده است که به تجربه بهتر مسافران به همراه افزایش بهره وری از زمان که به وسیله جابه جایی های کاملا مستقل در فضایی آرام و کابینی مجلل و مدرن ایجاد می گردد، اشاره دارد که این نگرش و مفهوم به وسیله کادیلاک، در سال گذشته و در نمایشگاه CES 2021، با معرفی مجموعه ای تحت عنوان Cadillac Halo و با کانسپت های Personalspace و Socialspace شروع شده و پیشرفته است. این کانسپت ها امکانات آینده نگرانه ای را به همراه طیف وسیعی از گزینه های شخصی سازی و نیز ویژگی وسیله های ارتباطی پیشرفته نشان می دهند.

برایان نسبیت Bryan Nesbit مدیر اجرایی و نیز مدیر استودیو طراحی و معماری جهانی جنرال موتورز می گوید:

مجموعه کانسپت های Halo کادیلاک، به گونه ای طراحی شده اند که سفری راحت را به وسیله فناوری های خارق العاده و پیشرفته فراهم نمایند. ضمن اینکه این کانسپت ها چشم اندازهایی برای دهه آینده و فراتر از آن هستند که رویکرد جامع جنرال موتورز را نسبت به فناوری رانندگی اتوماتیک و نیز آلایندگی، تراکم و نیز تصادف صفر را نمایش می دهند.

نمای روبه رو کانسپت کادیلاک InnerSpace

نمای جانبی کانسپت کادیلاک InnerSpace

نمای عقب کانسپت کادیلاک InnerSpace

نمای بالای کانسپت کادیلاک InnerSpace

قبلی 1 از 4 بعدی

در نمای بیرونی، کانسپت InnerSpace با طراحی چشمگیر و آینده نگرانه خود، دارای شیشه های گسترده و پانوراما در سقف و قسمتی از کناره های بدنه است و به همراه طول بلند و ارتفاع کم خودرو، نمایانگر یک خودروی اسپرت و کاربر محور است که علاوه بر زیبایی، مواردی نظیر ورود و خروج از کابین را نیز راحت تر می نماید. ضمن اینکه این ارتفاع کم و طول بلند، سبب می گردد که ماژول باتری ها Ultium به جای اینکه بخشی از یک پکیج بزرگ باشند، بر روی پلت فرم پیشرفته و از نظر کادیلاک، این مورد سبب می گردد تا فضای داخلی افزایش یافته و محیطی آرامش بخش برای سرنشینان ایجاد گردد و مرکز ثقل خودرو نیز همچون خودروهای اسپرت پایین تر بیاید.

بعلاوه تایرهای InnerSpace در جهت یاری به افزایش آرامش فضای کابین طراحی شده است. این تایرها که به وسیله برند Goodyear و برای خودروهای برقی طراحی و پیشرفته است، دارای فناوری به نام SoundComfort هستند که سبب کاهش امواج صوتی ایجاد شده در تایرها و نیز افزایش راحتی سواری در طول رانندگی و در نتیجه آرامش بیشتر در فضای کابین می شوند.

نمای داخل کانسپت کادیلاک InnerSpace

نمای داخل کانسپت کادیلاک InnerSpace

نمای داخل کانسپت کادیلاک InnerSpace

قبلی 1 از 3 بعدی

در داخل کابین نیز وجود قابلیت شخصی سازی این امکان را فراهم می نماید که کاربران بتوانند به تجربیات جدیدتر و متناسب تری از کابین دسترسی پیدا نمایند که این امر ابعاد جدیدی را به فضای داخلی لوکس کادیلاک می بخشد. در ضمن ورودی ها و ارتباطات بیومتریکی مبتنی بر هوش مصنوعی، که به وسیله یک نمایشگر LED پانوراما و بزرگ قابل دسترس است، به سرنشینان امکان انتخاب یکی از تم های واقعیت افزوده، تفریح و یا بازیابی سلامتی را برای رانندگی می دهد.

کادیلاک با معرفی کانسپت InnerSpace مفهوم جدیدی از خودروهای الکتریکی آینده را چه از نظر طراحی و چه از نظر استفاده از فناوری های پیشرفته به نمایش گذاشته است، اما با توجه به اینکه InnerSpace یک کانسپت کاملاً انتزاعی است، نمی توان انتظار داشت که این مدل وارد چرخه فراوری گردد. با این حال، می توان امیدوار بود که بعضی از ویژگی های طراحی و تکنولوژیکی آن را در مدل های فراوریی آینده این خودروساز پیشکسوت مشاهده کنیم.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 20246

به "آینده از دیدگاه کادیلاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده از دیدگاه کادیلاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید