اخذ مجوزهای لازم برای احداث بوم گردی ضروری است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: احداث اقامتگاهای بوم گردی از ظرفیت های ویژه سرمایه گذاری برای لرستان محسوب می شود که میراث فرهنگی باید در خصوص اخذ مجوزهای لازم موارد قانونی را به صورت کامل رعایت کند.

اخذ مجوزهای لازم برای احداث بوم گردی ضروری است

مهندس گودرز امیری در جلسه کارگروه امور زیربنایی، اظهار کرد: تصمیم گیری در خصوص احداث و واگذاری زمین همچنین تعیین کاربری طرح سیلیکون جامد گرید متالوژی خارج از حریم شهر بروجرد موکول به تصمیم شورای توسعه و برنامه ریزی استان است.

وی اظهار کرد: هرگونه واگذاری اراضی ملی به اشخاص پس از طی مراحل قانونی و تصویب مراجع ذیصلاح بلامانع است.

این مسئول شرح داد: افرادی که مجوز احداث مراکز بوم گردی اخذ نموده اند می بایست حداکثر ظرف مدت 6 ماه پس از دریافت تسهیلات شروع بکار نموده در غیر این صورت مجوزهای مربوطه باطل و فاقد اعتبار است و حسب ضرورت می بایست مراحل اخذ مجوز مجدداً طی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بوم گردی هایی که شروع بکار نموده و مجوزهای لازم را ندارند می بایست به کمیسیون ماده 99 ارجاع و پس از بررسی های کامل و اخذ مجوزهای قانونی ادامه کار بلامانع است.

امیری اضافه نمود: به طورکلی افرادی که متقاضی سرمایه گذاری در هرمکانی هستند اگر در آن محل بنایی احداث شده باشد بایستی ابتدا تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده 99 ارجاع و پس از گذراندن مراحل قانونی تصمیمات لازم در کارگروه گرفته شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4326

به "اخذ مجوزهای لازم برای احداث بوم گردی ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ مجوزهای لازم برای احداث بوم گردی ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید