از دانلود بروزرسانی جدید اینستاگرام تا برنامه استیکر ساز واتس اپ

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در بسته هفتگی دریچه (شماره 268)، بهترین نرم افزار های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

از دانلود بروزرسانی جدید اینستاگرام تا برنامه استیکر ساز واتس اپ

به گزارش خبرنگار ؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری نموده ایم.

پیا م رسان واتس اپ مدتی است که دارای قابلیت ارسال استیکر شده و اکنون کاربران می توانند برای ابراز دقیق تر احساسات خود آن ها را ارسال نمایند. اما یکی از مسائلی که کاربران این پیغام رسان دارند این است که نمی توانند استیکرهای اختصاصی خود را فراوری نمایند. امروز به شما برنامه ای را معرفی می کنیم که این مشکل را حل می نماید.

شما با نصب برنامه Sticker Maker for WhatsApp, WhatsApp Stickers می توانید استکیرهای دلخواه خود را برای واتس اپ فراوری نموده و به راحتی به آن اضافه کنید. این برنامه می تواند به شما برای این کار یاری بسیاری کند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

با وجود توسعه فناوری و تحت پوشش قرار دریافت بیشتر نقاط کره زمین توسط شبکه های بیسیم، اما باز هم ممکن است در بعضی نقاط کاربارن نتوانند با یکدیگر ارتباط بگیرند. در این مواقع می توان از فناوری های استفاده شده در گوشی های هوشمند استفاده کرد، اپلیکیشن Walkietooth یک نرم افزار برای ارتباط دو طرفه در دستگاه های اندرویدی است که به کاربران امکان تماس صوتی و تصویری بر بستر بلوتوث یا وای فای را خواهد داد. لازم به ذکر است که هنگام استفاده از بلوتوث برای ارتباط، کیفیت تصویر و صدا به شدت کاهش پیدا خواهد نمود.

نرم افزار SomNote ابزاری فوق العاده برای نوت برداری و یادداشت در گوشی های هوشمند است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی و به صورت نامحدود یادداشت ایجاد کنید و برای یادآوری آن، صدای دلخواه خود را اختصاص دهید.

در این برنامه شما قادر خواهید بود تا به میزان دلخواه و نامحدود پوشه درست کنید و یادداشت های خود را به صورت دسته بندی شده در آن ها قرار دهید. لازم به ذکر است این نرم افزار ویجت های مختلف و مناسبی هم دارد که کار را برای استفاده از نرم افزار آسان می سازد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انسان جهانی امروز به اینترنت وابسته است و تقریبا برای انجام همه کارهایش از این فناوری به نحوی یاری می گیرد. اکنون در روزهایی هستیم که اینترنت وای فای می تواند بهترین یاری رسان بشر زمان حال باشد. اما یک مسئله نیز وجود دارد و این است که ما باید بتوانیم استفاده دستگاه خود از این فناوری را کنترل کنیم. به همین منظور برنامه های مختلفی ساخته شده اند که امروز یکی از آن ها را برای شما آماده نموده ایم.

نرم ا فزار آمده است تا با مدیریت وای فای و اتصال دستگاه شما به آن، یاری شایانی به مصرف اینترنت و باتری گوشی هوشمند شما کند. شما با داشتن این برنامه می توانید به راحتی زمان قطع و وصل شدن آن را انتخاب کنید.

در این روزها بسیاری از کاربران زمان زیادی را در وب و یا شبکه های اجتماعی صرف می نمایند و به نوعی جست و جو در صفحات مجازی به یکی از قسمت های اصلی زندگی افراد تبدیل شده است. اما در زمان مروصفحات وب ممکن است کاربران با صفحه ای جداب یا تصاویری روبرو شوند که برای آن ها جذاب است؛ نرم افزار LinkStore - Bookmark Manager در این میان می تواند مورد استفاده کاربر قرار گیرد. این نرم افزار با ذخیره لینک مربوط به هر موضوع، دسترسی کاربر به موارد دلخواهش را بسیار ساده خواهد نمود.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

نرم افزار Super Simple Notes برنامه فوق العاده ساده برای یادداشت برداری است. توسط دفترچه یادداشت آسان اندرویدی قادر خواهید بود بدون هیچ گونه سختی و مسائلی متن های خود را به برنامه افزوده و مدیریتی کامل بر روی آن ها داشته باشید.

شما همچنین می توانید تمام یادداشت های خود را دسته بندی نموده و نظم را میان آن ها برقرار کنید و آن ها را نیز با حساب گوگل درایو خود همگام سازی کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

نرم افزار پینترست یکی از بهترین نرم افزارهای فضای مجازی است که در طی چند سال اخیر همیشه کیفیت خود را حفظ نموده و همچنین ارتقا داده است. این برنامه برای به اشتراک گذاشتن و دریافت تصاویر زیبا از مناظر، اشیاء و تصاویر فوق حرفه ای ساخته شده و کاربران می توانند با استفاده از این برنامه به میلیاردها تصویر از سراسر جهان دست پیدا نمایند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

سیستم عامل اندروید به کاربران خود امکانات شخصی سازی بسیار زیادی را داده است، به نوعی که کاربران می توانند حتی لانچر گوشی خود را نیز تغییر دهند و بر اساس سلیقه خود رابط کاربری این سیستم عامل را تغییر دهند. یکی از نرم افزارهایی که می تاوند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد، نرم افزار Splendid - Icon Pack (Pro) است، این نرم افزار به کاربران امکان جایگزین کردن آیکون های مربوط به نرم افزارها نصب شده روی گوشی را با آیکون های موجود در این نرم افزار خواهد داد که تعداد آن ها بسیار زیاد است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی هایی با سیستم عامل هوشمند است که می توانید با آن عکس هایی با جلوه های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده نمایند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

بارها برای کاربران پیش آمده که قصد داشته باشند به اطرافیان خود برای حل شدن مسئله ای که در گوشی آن ها وجود دارد یاری نمایند اما آن از راه دور و پشت تلفن انجام پذیر نیست؛ برنامه AirMirror: Remote support & Remote control devices 1.0.5.5 یکی از نرم افزارهایی است که کاربران با نصب آن روی هر دو گوشی می توانند از راه دور و بر بستر اینترنت یکی از دو گوشی را کنترل نمایند و به این ترتیب بسیاری از مسائل کاربران برطرف خواهد شد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3974

به "از دانلود بروزرسانی جدید اینستاگرام تا برنامه استیکر ساز واتس اپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از دانلود بروزرسانی جدید اینستاگرام تا برنامه استیکر ساز واتس اپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید