اسم از سهمیه المپیک می آورند ولی از من نه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رضا بهلول زاده دارنده تنها مدال المپیک جوانان ژیمناستیک در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اعلام ناراحتی از رفتار مسئولان و کادر فنی تیم ملی ژیمناستیک گفت: سهمیه ای که در رقابتهای جهانی کسب شد سهمیه کشور بود نه سهمیه شخص. چند مسابقه انتخابی مشخص کرد که چه کسی راهی مسابقات المپیک آرژانتین شود.

اسم از سهمیه المپیک می آورند ولی از من نه

وی افزود: متاسفانه مسئولان فدراسیون و کادر فنی در حال حاضر مدام در مصاحبه هایشان از الفتی (که سهمیه را کسب کرد) می گویند. اسم از مدال من می آید اما از من خیر. متاسفانه از مدال من به نفع فدراسیون استفاده می کنند در حالی که یک بار هم اسمی از من آورده نمی شود.

رضا بهلول زاده شرح داد: بعد از المپیک یک بار من را به اردوها دعوت کردند که به دلیل آسیب دیدگی به صورت کتبی نامه نوشتم و گفتم نمی توانم در اردو شرکت کنم اما گفتند بهلول زاده بی احترامی کرده است.

ژیمناست ایران شرح داد: بعد از 7-8 ماه که تمرین نداشتم، یک دوره رقابت های انتخابی گذاشتند که طبیعی است من شرایط شرکت در آن را نداشتم. ضمن اینکه من قبلا به تیم بزرگسالان دعوت شده بودم و دیگر نیازی به شرکت در انتخابی مجدد نبود. متاسفانه با این وضعیتی که فدراسیون در پیش گرفته است بهتر است خودم به تنهایی تمرین کنم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 141

به "اسم از سهمیه المپیک می آورند ولی از من نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسم از سهمیه المپیک می آورند ولی از من نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید