افتتاح 518 کیلومتر آزادراه در کشور تا خرداد سال آینده

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/گیلان وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه پروژه های راه و شهرسازی در سال 99 در قالب جهش فراوری اجرایی می گردد، توضیح داد: از مردادماه سال جاری تا خردادماه سال آینده 518 کیلومتر آزادراه از جمله باقی مانده اتوبان رشت - قزوین را افتتاح خواهیم کرد.

افتتاح 518 کیلومتر آزادراه در کشور تا خرداد سال آینده

محمد اسلامی در حاشیه بازدید از باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هشت کیلومتر باقی مانده اتوبان رشت - قزوین دغدغه همه هموطنان به ویژه مردم منطقه است که سال ها به طول انجامیده، اما با تصمیمات اتخاذ شده طی سال گذشته کار را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات کارگاهی پروژه مذکور فعال است، افزود: تیم های اجرایی به صورت دو شیفته کار می نمایند و امیدواریم مسئله ای بر سر راه این پروژه ظهور نکند و بتوانیم سر موعد مقرر، یعنی بهار 1400 به بهره برداری برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی، عملیات تکمیل باقی مانده آزادراه رشت - قزوین را بسیار سخت و پیچیده دانست و گفت: از لحاظ اعتباری مسئله ای نداریم و پشتیبانی اقتصادی لازم برای این پروژه دیده شده است.

اسلامی، با بیان اینکه پروژه های راه و شهرسازی در سال 99 در قالب جهش فراوری اجرایی می گردد، توضیح داد: از مردادماه سال جاری تا خردادماه سال آینده 518 کیلومتر آزادراه از جمله باقی مانده اتوبان رشت - قزوین را افتتاح خواهیم کرد.

وی با اشاره به گسترش قابل ملاحظه کیفیت عبور و مرور در سطح راه های کشور طی سال جاری، اعلام نمود: با افتتاح این 518 کیلومتر، مجموع آزادراه های کشور به 3000 کیلومتر خواهد رسید. در واقع در حوزه بزرگراه ها و راه های کلیدی جهش فراوری را در دستور کار داریم و شریان های اصلی کشور را تکمیل خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی، با تاکید بر لزوم توسعه شریان های اصلی، یادآور شد: در کنار بهره برداری از پروژه های پیشرفت و توسعه عبور و مرور همچون بزرگراه و آزادراه، پروژه های محرومیت زدایی را دنبال می کنیم.

اسلامی، مجموع پروژه های در دست وزارت راه و شهرسازی اعم از خطوط دوم راه آهن، آزادراه، بزرگراه و راه روستایی را بیش از 5000 کیلومتر دانست و افزود: امیدواریم در سال جهش فراوری این ارقام را به بهره برداری برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6065

به "افتتاح 518 کیلومتر آزادراه در کشور تا خرداد سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 518 کیلومتر آزادراه در کشور تا خرداد سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید