افزایش گشت های مقابله با سرقت در استان گلستان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به کاهش 25 درصدی تصادفات فوتی در استان گفت: در 8 ماهه نخست سال جاری 264 نفر در اثر تصادفات جان خود را از دست دادند.

افزایش گشت های مقابله با سرقت در استان گلستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ مسعود فروزان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اقدامات خوبی در زمینه کاهش وقوع تصادفات به ویژه تصادفات فوتی در استان اجرا شده است. در یکی دو سال اخیر نیز گلستان همیشه رتبه های نخست کشور در زمینه درصد کاهش تصادفات فوتی و تعداد جان باختگان را داشته است.

وی با اشاره به کاهش 25 درصدی تصادفات فوتی در جاده های استان گفت: در 8 ماهه نخست سال جاری 264 نفر در اثر تصادفات درون و برون شهری جان خود را از دست دادند در حالیکه این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 354 نفر بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان داشت: به رغم کاهش در تعداد تصادفات فوتی اما همچنان آمار تصادفات و تلفات عابران پیاده و موتورسیکلت سواران در استان زیاد است و باید اقدامات فرهنگی در این زمینه افزایش یابد.

وی با بیان اینکه مردم به ویژه در روستاهای حاشیه راه ها کمتر از پل های عابر پیاده استفاده می نمایند، گفت: امکان استفاده موتورسواران از این پل ها وجود ندارد و با توجه به تردد ادوات کشاورزی و همچنین عبور دادن احشام از عرض جاده ها، همچنان شاهد بروز تصادفات در این مناطق هستیم. بارها به دستگاه های متولی پیشنهاد شده در این محدوده ها زیرگذر احداث نمایند تا شرایط ایمنی برای عبور روستاییان، ادوات کشاورزی و حتی احشام آنان فراهم گردد اما این اتفاق تاکنون رخ نداد.

فروزان یکی از محورهای پرخطر در جاده های استان را راستا آق قلا به بندرترکمن دانست و اضافه کرد: در سال های اخیر همیشه شاهد بروز تصادفات فوتی در این محور بوده ایم اما هنوز برای ایمن سازی این راستا کاری انجام نشده است.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به افزایش وقوع سرقت ها در استان گفت: علاوه بر گشت های روزمره انتظامی با گشت های رضویون سپاه نیز هماهنگ هستیم. اما اینکه انتظار داشته باشند ناجا در هر محله و کوچه ای گشت داشته باشد با توجه به امکانات و مقدورات نیروی انتظامی ممکن نیست.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان باید در انجام گشت های مشترک اهتمام بیشتری داشته باشند، اظهارداشت: انتظار ما از دستگاه های خدمات رسان به ویژه شرکت توزیع برق این است که سرقت کابل ها را بلافاصله به نیروی انتظامی اطلاع دهند. متأسفانه با اینکه همزمان با سرقت کابل، علت قطعی برق به مرکز پیغام این شرکت ارسال می گردد اما 45 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد تا موضوع به اطلاع پلیس برسد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1683

به "افزایش گشت های مقابله با سرقت در استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش گشت های مقابله با سرقت در استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید