افزایش 47 درصدی نرخ خرید تضمینی گندم در استان خراسان رضوی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی از افزایش 47 درصدی قیمت خرید تضمینی گندم در استان خراسان رضوی اطلاع داد.

افزایش 47 درصدی نرخ خرید تضمینی گندم در استان خراسان رضوی

حمیدرضا نوری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با افزایش قیمت، دسترنج کشاورزان با قیمت 25000 ریال و با احتساب 4 درصد افت مفید و 1 درصد افت غیر مفید خریداری می شود.

وی با بیان اینکه در امسال 142 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت دیم و 126 هزار هکتار نیز به کشت آبی اختصاص داده شده است، اظهار داشت: سال گذشته 502 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد و پیش بینی می شود طبق اعلام سازمان جهاد کشاورزی از این سطح زیر کشت اعلام شده، بالغ بر 640 هزار تن گندم فراوری و افزون بر 450 هزار تن به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری و ذخیره سازی شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خراسان رضوی در مورد تمهیدات اندیشیده شده فصل خرید تضمینی گندم امسال گفت : بیش از 60 مرکز و کمیسیون و انبار تعاون روستایی در سطح استان فعال هستند که با همکاری بالغ بر 200 نفر به عنوان عوامل تشخیص و ذی حساب و نیز ناظران کنترل کیفیت خدمت رسانی به کشاورزان را بر عهده دارند.

نوری با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با هماهنگی های اجرا شده و با رعایت فاصله بین عوامل خرید در مراکز خرید تضمینی گندم، ضد عفونی مداوم مراکز و نیز بهره برداری از لوازم استاندارد بهداشتی و ایمنی، تمهیدات لازم در جهت جلوگیری احتمالی از ویروس کرونا اندیشیده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3893

به "افزایش 47 درصدی نرخ خرید تضمینی گندم در استان خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 47 درصدی نرخ خرید تضمینی گندم در استان خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید