این وزرای روحانی به بهارستان می فرایند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران : وزیران علوم تحقیقات و فناوری، راه و شهرسازی و امور مالی و دارایی این هفته در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابند.

این وزرای روحانی به بهارستان می فرایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا ،کمیسیون های تخصصی مجلس این هفته آنالیز بودجه دستگاه ها و نهادهای مربوط به حوزه های خود و پیشنهادات نمایندگان را در دستور کار دارند. با این حال این هفته هم سه عضو کابینه در کمیسیون های تخصصی حضور خواهد یافت تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهند.

این هفته همچنین کمیسیون حقوقی و قضایی روز سه شنبه در نشستی با منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری شکوائیه داوطلبان کنکور نظام قدیم را آنالیز می نماید.

فرهاد دژپسند وزیر امور مالی و دارایی هم روز یکشنبه برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون مالی حضور می یابد. این هفته قرار است کمیسیون مالی تاخیر چند ماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد احتیاج کشور با حضور مسئولین وزارتخانه های امور مالی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی، بانک مرکزی و معاونت مالی ریاست جمهوری آنالیز کند.

کمیسیون شوراها این هفته اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری که در صحن علنی به دلیل ابهام به کمیسیون ارجاع شد را در دستور کار خود قرار می دهد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی هم روز دوشنبه میهمان کمیسیون عمران است و به سوالات نمایندگان؛ کریمی قدوسی نماینده مشهد، علی اکبرکریمی نماینده اراک، محسن فتحی نماینده محترم کامیاران، کیومرث سرمدی نماینده اسدآباد در کمیسیون پاسخ می دهد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8966

به "این وزرای روحانی به بهارستان می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این وزرای روحانی به بهارستان می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید