بازدید مدیران ارشد مرکز از پروژه های منطقه14 ، ظرفیت های اجرایی شهرداری در خدمت رفع معضلات شهری

به گزارش مجله وبلاگ فروش، عضو شورای اسلامی شهر تهران و مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و منطقه ها شهرداری تهران با همراهی شهردار و مدیران شهرداری منطقه14 از مهم ترین پروژه های اجرایی طرح خدمت این منطقه بازدید کردند و در جریان روند پیشرفت آنها قرار گرفتند.

بازدید مدیران ارشد مرکز از پروژه های منطقه14 ، ظرفیت های اجرایی شهرداری در خدمت رفع معضلات شهری

به گزارش خبرنگاران، همزمان با آغاز طرح خدمت در محله های دارالمؤمنین تهران، احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران و هیئت همراه از پروژه ها و اقدامات اجرا شده و در دستور کار شهرداری این منطقه، با هدف برطرف نیازهای شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان، بازدید کردند.

در این بازدید میدانی که با همراهی سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و منطقه ها شهرداری تهران و محمدامین سالاری پور شهردار منطقه14، مدیران شهری و معتمدان مردم صورت گرفت، ضمن بررسی روند بهسازی و آسفالت معابر، نگهداشت و توسعه فضاهای شهری و سبز، تمهیدات ترافیکی در شریان های عبوری، بر هم افزایی در جهت تلاش مضاعف با هدف خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی در شهر و شهروندان تأکید شد.

شهردار منطقه 14 با بیان اینکه با اجرای طرح خدمت بخش عمده ای از نیازهای محله ها و شریان های عبوری این منطقه برطرف می شود، اضافه کرد: در این بازه یک هفته ای، تمامی ظرفیت های موجود اجرایی و ستادی شهرداری تهران برای برطرف معضلات شهری منطقه به کار گرفته خواهد شد. از دیگر پروژه های عمرانی مهم این منطقه که مورد بازدید علوی قرار گرفت سوله بحران تازه بود.

سالاری پور نیز توسعه محله ها، برطرف نیازهای شهری و جلب رضایت شهروندان را مهم ترین هدف پروژه های اجرایی طرح خدمت برشمرد و بر اهتمام مدیریت شهری منطقه14 برای تحقق این مهم و خدمت به شهروندان دارالمؤمنین تأکید کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 22511

به "بازدید مدیران ارشد مرکز از پروژه های منطقه14 ، ظرفیت های اجرایی شهرداری در خدمت رفع معضلات شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیران ارشد مرکز از پروژه های منطقه14 ، ظرفیت های اجرایی شهرداری در خدمت رفع معضلات شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید