بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از کارگاه های مرمتی گنبد سلطانیه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از کارگاه های بازسازی و پروژه­ های بازسازیی گنبد سلطانیه بازدید کرد.

بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از کارگاه های مرمتی گنبد سلطانیه

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند دوشنبه 21 مهرماه 1399 با اشاره به سیاست های وزارتخانه مبنی بر حفظ و احیای بناهای تاریخی، گفت: فاز دوم بازسازی ایوان شمال غربی به زودی به انتها می رسد. بخش جنوبی برج و باروی گنبد سلطانیه نیز در حال اجرا است که امیدواریم تا انتها امسال شاهد تکمیل این بخش ها و ارائه خدمات به گردشگران باشیم.

او در بازدید از پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه مطرح نمود: به علت شیوع ویروس کرونا ضمن آنالیز شرایط پاکیزگی و نحوه ارائه خدمات به گردشگران مورد آنالیز نهاده شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از آرشیو، آزمایشگاه و محل اسکان پایگاه جهانی گنبد سلطانیه نیز بازدید کرد.

مدیر پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه در این بازدید گزارشی از فرایند بازسازی تزئینات، برج و بارو، آجرها و محوطه ارائه کرد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7413

به "بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از کارگاه های مرمتی گنبد سلطانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از کارگاه های مرمتی گنبد سلطانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید