باقرزاده: داوران سر ایران را مقابل ایتالیا بریدند، همه کارهای ما برای درخشش در بازی های آسیایی 2018 است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: ایتالیایی ها مافیای داوری دارند و روی نتیجه مسابقه تاثیر داشتند.

باقرزاده: داوران سر ایران را مقابل ایتالیا بریدند، همه کارهای ما برای درخشش در بازی های آسیایی 2018 است

از سفر با تور سریلانکا عید به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

فضل الله باقرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد مسابقات جهانی لهستان گفت: پیکرآرا، داور بین المللی ایران در این مسابقات می گوید داوری سر ایران را مقابل ایتالیا برید. بچه های ما قدرت مندتر از این حرف ها هستند که برابر ایتالیا شکست بخورند. متاسفانه داوران، شمشیربازان ایران را مقابل ایتالیا نابود کردند. ایتالیایی ها مافیای داوری دارند و روی نتیجه تاثیر گذاشتند.

وی در ادامه اضافه کرد: این رشته بسیار توسعه یافته است و در جهان جزو 3 رشته اول المپیک است و هم در المپیک کهن و هم در المپیک نوین حضور داشته است. کسب مدال در این رشته و صعود در رنکینگ بسیار سخت است. همچنین در جام جهانی و در بخش تیمی رقابت ها بسیار نزدیک استو با همین صندلی هشتمی در رنکینگ جهانی یک پله صعود کردیم. سطح این مسابقات بسیار بالا است و درحد المپیک است به طوری که هامر، دارنده مدال نقره المپیک در این مسابقات ششم شد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی تاکید نمود: برای موفقیت در این رشته در طول سال باید بدون استثنا در مسابقات شرکت کرد. شمشیربازان ما از ریو به سنگال سپس ایتالیا رفتند و بعد هم در ورشو حاضر شدن و پس از آن راهی کره جنوبی می شوند. بچه ها بعد از مسابقات جهانی در لیگ هم حاضر شدند و به باشگاه های خود متعهد هستند. آنها در این مدت فشار زیادی را تحمل کردند اما با این وجود ما باید در تمام مسابقات حاضر شویم و غیبت در یک مسابقه شرایط را به هم می ریزد.

وی توضیح داد: هم در انفرادی و هم در تیمی جز 8 تیم انتهای هستیم و این نتایجی است که در طول تاریخ این رشته وجود نداشته است. عابدینی جز 4 نفر اول جهان است و بدون مسابقه و مستقیم راهی مرحله یک هشتم نهایی می گردد، ما کی این شرایط را داشتیم؟ اولین بار در تاریخ شمشیربازی است که یک نفر از ایران در مربع بالای جدول قرار گرفته است. مجتبی در این مسابقات مانند گذشته درخشید و به او و فخری خسته نباشید می گویم.

باقرزاده اضافه کرد: در اجلاس مسکو همه انگشت به دهان بودند و می پرسیدند مربی خارجی شما چه کسی است و در ایران چه اتفاقی افتاده است که ما هم گفتیم مربی خارجی نداریم و فخری که یک مربی ایرانی است که راهنمایی تیم را بر عهده دارد.

وی با اشاره به نتایج تیم سابر در جام جهانی لهستان اعلام نمود: ما برابر ایتالیا و روسیه 45 بر 44 شکست خوردیم و این نتایج را باخت نمی دانیم بلکه برگ برنده ماست. بچه های ما در جهان می درخشند و همه این شکست ها و ناداوری ها انگیزه آنها را بالاتر می برد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: تمام کوشش خود را می کنیم و این تیم را برای مسابقات قهرمانی جهان در سال آینده آماده نگه می داریم. این مسابقات اهمیت زیادی دارد و اگر رنکینگ 6 جهان باشیم با تیم 11 ام جهان بازی می کنیم و کارآسان تری داریم.

وی در انتها یادآور شد: ما همه این کارها را برای بازی های آسیایی 2018 انجام می دهیم چون رقابت اصلی ما با کره جنوبی است و ایران بعد از این تیم در رده دوم آسیا است. ما در سنگال با رجحان برابر کره قهرمان جهان شدیم و در ایتالیا برابر این تیم شکست خوردیم. رقابت ما با این تیم نزدیک است و امیدواریم در بازی های آسیایی نیز این تیم را مغلوب کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2042

به "باقرزاده: داوران سر ایران را مقابل ایتالیا بریدند، همه کارهای ما برای درخشش در بازی های آسیایی 2018 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقرزاده: داوران سر ایران را مقابل ایتالیا بریدند، همه کارهای ما برای درخشش در بازی های آسیایی 2018 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید