بخشی از هدایای ایرانیان و وزارت بهداشت ترکیه به کشور منتقل شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گفت که بخشی از هدایای ایرانیان مقیم ترکیه، دیپلمات های کشورمان و اقلام وزارت بهداشت ترکیه بعد ازظهر پنجشنبه به کشور منتقل شد.

بخشی از هدایای ایرانیان و وزارت بهداشت ترکیه به کشور منتقل شد

به گزارش خبرنگاران، سید عباس موسوی اضافه نمود: اقلام اهدایی از سوی وزارت بهداشت ترکیه شامل امکانات بهداشتی و درمانی به وسیله فرودگاه استانبول به کشور انتقال یافت.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز پنجشنبه گفت: تا به امروز 29 هزار و 406 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 2234 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 10 هزار و 457 نفر نیز بهبود یافته اند.

کیانوش جهانپور درباره آخرین شرایط ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن اعلام کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، 2389 مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز 7 فروردین 1398 به 29 هزار و 406 نفر رسید.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3533

به "بخشی از هدایای ایرانیان و وزارت بهداشت ترکیه به کشور منتقل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی از هدایای ایرانیان و وزارت بهداشت ترکیه به کشور منتقل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید