برترین کابل های شارژ USB، C که می توانید از خبرنگاران خریداری کنید ، آبان 1401

به گزارش مجله وبلاگ فروش، با وجود اینکه طیف بسیار گسترده و متنوعی از کابل های شارژ USB-C در بازار محصولات هوشمند دیده می گردد، اما کیفیت پایین محصولات غیراصل و تقلبی موجود در بین آن ها می تواند با گذشت زمان روی عملکرد باتری دستگاه هوشمند تاثیر منفی بگذارد. در نتیجه، سهل انگاری هنگام خرید لوازم جانبی غیراصل می تواند مسائل زیادی را به وجود آورد. در این مقاله قصد داریم برترین کابل های شارژ USB-C موجود در فروشگاه اینترنتی خبرنگاران را به شما معرفی کنیم. اما قبل از آن به آنالیز یک سری نکات مهم در خرید این کابل ها می پردازیم تا تجربه خرید بسیار خوبی از فروشگاه خبرنگاران به همراه داشته باشید.

برترین کابل های شارژ USB، C که می توانید از خبرنگاران خریداری کنید ، آبان 1401

نکات مهم که در هنگام خرید کابل های USB-C باید به آن ها توجه داشته باشید

کابل های شارژ USB-C را می توان یکی از پرفروش ترین کابل های شارژ موجود در بازار به شمار آورد. این کابل ها موارد استفاده بسیار گسترده ای دارند و در مدل های مختلف با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. بنابراین دست کاربران برای انتخاب و خرید کابل شارژ USB-C بسیار باز است و هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد. اما برای انتخاب کابل USB-C مناسب دقت به چند نکته حائز اهمیت است:

1. اصالت کابل شارژ USB-C

مهم ترین موضوع هنگام خرید یک کابل شارژ USB-C، توجه به اصالت آن است. به طور معمول محصولات تقلبی و فیک با قیمت کمتری در بازار به چشم می خورند. بنابراین اگر قیمت کابل مورد نظر شما زیادی پایین است می توانید به غیراصل بودن آن شک کنید. بعلاوه بعضی از کابل های شارژ USB-C فیک آن قدر کیفیت پایینی دارند که به آسانی می توان کیفیت ضعیفشان را تشخیص داد و احتیاج به آنالیز موارد دیگر نیست. توصیه می گردد که حتما شارژر را به گوشی وصل کنید، در صورت خم شدن سیم یا محکم نبودن اتصال به سوکت شارژ بدانید که کابل فیک است.

2. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

اگر دستگاه هوشمند شما از فناوری شارژ سریع یا فست شارژ پشتیبانی می نماید، توصیه می کنیم که برای بهره مندی از این قابلیت حتما کابلی تهیه کنید که از این قابلیت نیز پشتیبانی می نماید. به لطف بهره گیری از فناوری فست شارژ یا شارژ سریع، یک شارژر USB-C باکیفیت می توانند سرعت شارژ شدن گوشی شما را افزایش دهد.

3. برند و شرکت سازنده کابل شارژ USB-C

کابل هایی که بر روی بسته بندیشان عباراتی نظیر CE و RHOS و MFI درج شده، در دسته بندی کابل های باکیفیت موجود در بازار قرار می گیرند. توصیه می گردد که همیشه لوازم جانبی خود را از شرکت های معتبر و مطرح بخرید تا طول عمر محصولات هوشمند شما افزایش یابد.

4. امکان تبادل اطلاعات با سرعت بالا

کاربران صرفا از کابل های USB-C برای شارژ کردن گوشی یا سایر محصولات استفاده نمی نمایند، بلکه با بهره گیری از آن ها می توانند اطلاعات گوشی خود را به کامپیوتر منتقل نمایند. از این رو توصیه می کنیم که در هنگام خرید کابل این نکته را نیز مد نظر خود قرار دهید تا امکان انتقال اطلاعات بین گوشی و کامپیوتر با سرعت بالا برای شما فراهم گردد.

5. جنس و دوام کابل شارژ USB-C

شرکت های سازنده کابل های USB-C از روکش های بسیار مختلفی، از روکش های فلزی گرفته تا پلاستیکی، روی این محصولات استفاده می نمایند. از این رو در هنگام خرید به شما توصیه می کنیم کابلی را تهیه کنید که روکش های چند لایه داشته باشد تا مدت بیشتری بتوانید از آن بهره ببرید. جهت بیشتر شدن دوام و کارایی کابل شارژ USB-C نیز می توانید در بخش های انتهایی کابل ها که نقاط ضعف اصلی آن ها به شمار می روند، از محافظ های کابل بهره ببرید.

برترین کابل های شارژ USB-C در خبرنگاران

کابل تبدیل USB به USB-C کلومن مدل kd-67 طول 1 متر

این محصول در یک انتهایش کانکتور USB و در انتهای دیگر کانکتور USB-C دارد. کابل کلومن که این دو کانکتور را به هم مرتبط می نماید 100 سانتیمتر طول دارد. بعلاوه چیپ هوشمندی درون این کابل در نظر گرفته شده که شدت جریان و ولتاژ را با توجه به دستگاه شما تنظیم می نماید. شما می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 70,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران بخرید.

کابل تبدیل USB به USB-C لیتو مدل LD-51 طول 1 متر

کابل تبدیل USB به USB-C مدل LD-51 لیتو به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی گوشی خود را با شدت جریان و ولتاژ 5V-3A شارژ کنید. طول این کابل به 1 متر می رسد.

سوکت های این کابل به شکل فلزی طراحی شده اند تا مقاومت آن ها در برابر ضربه و خط وخش بسیار بالا برود. سری های این محصول از ترکیب فلز و پلاستیک بوده که مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه افزایش داده است. جنس بدنه این کابل از الیافی در هم تنیده فراوری شده که در برابر گره خوردن، کشش و پارگی مسئله ای ایجاد نمی نماید. در قسمت انتهای سوکت های این کابل روکشی سیلیکونی تعبیه شده که مانع از قطع شدن کابل در اثر خم شدن می گردد. شما می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 200,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران بخرید.

کابل تبدیل USB به USB-C آکو مدل AC -10 طول 1 متر

کابل یک متری تبدیل USB به USB-C آکو از روکش بسیار مقاوم ساخته شده است. یکی از مسائل اساسی در حمل کابل، گره خوردگی آن است که این کابل دچار گره خوردگی نمی گردد. کابل AC-10 مناسب برای انتقال شارژ و اطلاعات از دو درگاه USB و USB-C بوده و با تمام سیستم عامل های موجود در بازار کاملا سازگار است.

این کابل به علت وجود اتصالات لیزری در برابر کشیدگی نیز مقاومت بالایی دارد. سری های این محصول از ترکیب فلز و پلاستیک بوده که آن را در برابر فشار و کشیدگی بسیار مقاوم نموده است. در قسمت انتهایی سوکت های این کابل USB-C، روکشی سیلیکونی قرار گرفته است که از قطع شدن کابل در اثر استفاده زیاد جلوگیری می نماید. شما می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 125,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران بخرید.

کابل تبدیل USB به USB-C ریمکس مدل RC-152 طول 1 متر

کابل تبدیل USB به USB-C ریمکس مدل RC-152 با بهره گیری از رشته های مسی و با استفاده از روکش پارچه ای از الیاف نایلون پوشانده شده است. این روکش مقاومت زیادی دارد و رشته های مسی، کابل را در برابر قطع شدن ناشی از کشیدن، خم شدن و گره خوردن مقاوم می نمایند. این محصول ریمکس به طور کاملاً استانداردی طراحی شده و به علت جلوگیری از نوسانات برقی، در استفاده طولانی مدت به باتری دستگاه شما صدمه ای وارد نخواهد کرد.

این کابل شارژ از فناوری MFI پشتیبانی می نماید و به لطف تراشه موجود در کانکتور آن انتقال سریع، آسان و امن اطلاعات شما بین گوشی هوشمند و کامپیوتر را امکان پذیر می سازد. بعلاوه محل اتصال سیم به کانکتور به خوبی مقاوم سازی شده تا کاربران از این بابت نیز هیچ گونه نگرانی نداشته باشند. طول یک متری و بهره گیری از روکش کنفی از دیگر قابلیت های این کابل شارژ USB-C به شمار می رود. شما می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 127,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران بخرید.

کابل تبدیل USB به USB-C باسئوس مدل Cafule CATKLF طول 2 متر

از دیگر کابل های بسیار باکیفیت فروشگاه خبرنگاران می توان به محصول تازه شرکت باسئوس یعنی کابل مدل Cafule CATKLF اشاره نمود. جنس بدنه این محصول از الیاف در هم تنیده بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر کشش، پارگی و گره خوردن دارد. سوکت های این محصول از جنس فلز بوده و همین امر باعث شده تا مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد.

طول 2 متری این محصول به کاربر آزادی عمل بیشتری داده تا راحت بتواند از گوشی در حال شارژ خود استفاده کند و او را محدود نمی نماید. شما می توانید به وسیله این محصول گوشی خود را با شدت جریان و ولتاژ 5V-2A شارژ کنید. بخش درونی این کابل از چند رشته سیم مرغوب بهره می برد که موجب افزایش سرعت انتقال شارژ تا 40 درصد بیشتر خواهد شد. شما می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 93,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران بخرید.

کابل تبدیل USB به USB-C ریمکس مدل RC-163a طول 1 متر

این کابل دارای سرعت شارژ 2.1 آمپر بوده و بعلاوه از سرعت 480 مگابایت برثانیه برای انتقال دیتا از گوشی به کامپیوتر پشتیبانی می نماید. روکش این کابل از مواد پلیمری بسیار مقاوم TPE فراوری شده، مقاومت عالی در برابر رطوبت و رنگ پذیری دارد و دمای بین 40 - تا 120 درجه سانتیگراد را تحمل می نماید. بعلاوه این کابل خاصیت الاستیک پذیری بالایی دارد و در برابر عوامل شیمیایی مختلف نظیر بازها، اسیدها، الکل ها، محلول های آبی، حلال های قطبی و شوینده ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. شما می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 72,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران بخرید.

کابل تبدیل USB به USB-C بیاند مدل BA-306 طول 1 متر

کابل شارژ USB-C مدل BA-300 بیاند از جنس رشته های مسی ساخته شده است. کابل بیاند BA-306 دارای یک روکش بافته شده از الیاف نایلونی است تا دوام بالاتری نسبت به کابل های لاستیکی داشته باشد و با استفاده مداوم دچار بریدگی یا تاشدگی در طول کابل نگردد.

روکش مقاوم این کابل و طراحی منحصر به فرد کانکتور های آن که از دو نوع پلاستیک نرم و سخت برای استحکام حداکثری کابل بهره می برد، می تواند تا 3 کیلوگرم فشار را تحمل کند. شما می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 45,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران بخرید.

کابل تبدیل USB-C به USB-C باسئوس مدل CAJY0007 طول 2 متر

این محصول شرکت باسئوس از هشت رشته کابل مسی نازک تقویت شده و د ر هم تنیده تشکیل شده است. بر روی این کابل روکشی از جنس پارچه قرار داده شده و با این روکش، کابل شما در برابر کشیده شدن و پارگی استحکام بیشتری خواهد داشت. بعلاوه جنس کانکتورهای این کابل فلزی و از آلیاژ آلومینیوم است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارند، قسمت دیگر کانکتور هم از روکش محافظ تشکیل شده است.

طول کابل برابر با 2 متر بوده و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. حداکثر توان این کابل برابر با 100 وات و حداکثر ولتاژ و جریان عبوری از آن برابر 20 ولت و 5 آمپر است. این کابل مجهز به یک چیپ هوشمند بوده که نسبت به شرایط گوشی شما جریان مناسب عبوری را معین می نماید و باعث می گردد به گوشی شما آسیب نرسد. پشتیبانی از قابلیت فست شارژ، چیپ کنترل دمای گوشی هنگام شارژ، سرعت 480 مگابایت بر ثانیه برای انتقال دیتا و مقاومت در برابر خمیدگی از دیگر قابلیت های پرشمار این کابل به شمار می رود. شما می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 350,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران بخرید.

کابل تبدیل USB به USB-C اکستروم مدل ACB90UC 60W طول 1 متر

در محیط های کم نور می توانید از LED تعبیه شده در این کابل برای پیدا کردن دستگاه و کابل بهره ببرید. روکش با بافت نایلونی این کابل دوام بالایی به آن بخشیده تا برای مدت طولانی بتوانید از آن بهره ببرید.

این کابل قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع تا 6W را دارد و این امکان را به مصرف نمایندگان می دهد تا تمامی دستگاه هایی که از درگاه USB-C پشتیبانی می نمایند را شارژ نمایند. این درگاه بعلاوه سرعت 450 مگابایت بر ثانیه را به منظور تبادل اطلاعات، برای کاربران فراهم می نماید. این کابل قدرت بالایی در تحمل خمیدگی دارد و به علت وجود اتصالات لیزری در برابر کشیدگی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. شما می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 180,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران بخرید.

کابل تبدیل USB به USB-C تسکو مدل TCC105 طول 1 متر

محصولات شرکت محبوب تسکو همیشه از کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب برخوردار بوده و این موضوع در خصوص کابل شارژ USB-C مدل TCC105 این شرکت نیز صدق می نماید. جنس بدنه این کابل علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، مقاومت بسیار خوبی در برابر گره خوردگی و تاشدگی به کاربران ارائه می دهد.

قابلیت بسیار خوب دیگری که این کابل دارد، پوشش خاص آن در قسمت اتصال کابل به کانکتور است. یک محافظ پلاستیکی و سخت در این قسمت وجود دارد که باعث می گردد هنگام خم کردن بیش از حد کابل، فشار وارد شده به آن به وسیله این پوشش کاسته شده و در نهایت مانع از قطع شدن کابل از کانکتور گردد. این محصول از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید و با سرعت بالایی اطلاعات را بین گوشی و کامپیوتر انتقال می دهد. شما می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 41,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران بخرید.

کابل تبدیل USB به USB-C کلومن پلاس مدل +K10 طول 1.5 متر

کابل مدل K10+ امکان شارژ و یا انتقال اطلاعات را به شما می دهد. این کابل برای انجام این دو وظایف از دو درگاه USB و USB-C بهره می برد. این محصول شرکت کلومن پلاس می تواند تا شدت جریان 3 آمپر را از خود عبور دهد و از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید.

ضمناً این محصول قابلیت محافظت در برابر افزایش شدت جریان، ولتاژ، حرارت، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه را دارد. قدرت این کابل در برابر خمیدگی بسیار بالاست و به علت وجود اتصالات لیزری در برابر کشیدگی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. شما می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 195,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران بخرید.

سخن پایانی

کابل شارژ USB-C یکی از مهم ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند به شمار می رود که در هنگام خرید آن باید به یک سری نکات توجه کنید تا به گوشی یا دستگاه هوشمند شما آسیب نرسد. در این مقاله برترین کابل های شارژ USB-C موجود در فروشگاه اینترنتی خبرنگاران را به شما معرفی کردیم و یک سری نکات مهم در هنگام خرید این محصولات را نیز مورد آنالیز قرار دادیم. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 22697

به "برترین کابل های شارژ USB، C که می توانید از خبرنگاران خریداری کنید ، آبان 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کابل های شارژ USB، C که می توانید از خبرنگاران خریداری کنید ، آبان 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید