بهره برداری از شش زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در فسا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: شش زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس در شهرستان فسا به بهره برداری رسید.

بهره برداری از شش زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در فسا

فیروزی با بیان اینکه با بهره برداری از این شش زمین چمن ورزشی بیش از 7 هزار متر مربع به فضای ورزشی شهرستان فسا اضافه شد گفت: در حال حاضر 13 زمین ورزشی روباز استاندار در سطح شهرستان فسا وجود دارد که بیش از 2 هزار ورزشکار مشغول ورزش و فوتبال هستند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: این زمین های ورزشی در راستای ایجاد شور و نشاط در بین علاقمندان به ورزش فوتبال در منطقه ها روستایی شهرستان فسا از جمله روستاه های مقابری، شهرستان، تنگ کرم، کوشکقاضی، بیدزرد و روستای زنگنه احداث شده است.

او از افتتاح 5 پروژه ورزشی دیگر با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تا سرانجام سال در شهرستان فسا اطلاع داد و گفت: با بهرهبرداری از این تعداد پروژه تا یکسال آینده زیر ساخت توسعه ورزشی شهرستان فسا به استاندار خواهد رسید.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در شهرستان فسا عملیات اجرایی شش پروژه ورزشی دیگر در حال اجرا است که برای اتمام این تعداد پروژه به اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان دیگر احتیاج است.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 22484

به "بهره برداری از شش زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در فسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از شش زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در فسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید