بچه هایی که قربانی اعتیاد والدین به بازی رایانه ای می شوند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: قتل و فروختن فرزندان در چین توسط والدینی که معتاد به بازی های رایانه ای بودند، توجه کارشناسان را بیش از پیش به مقوله اعتیاد به این بازی ها جلب نموده است.

بچه هایی که قربانی اعتیاد والدین به بازی رایانه ای می شوند

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، پیامدهای اعتیاد والدین به بازی های آنلاین، در حال رسیدن به فجایع عجیبی است. دو حادثه دردناک که اخیرا در چین رخ داد، توجهات را به آثار ناگوار بازی های رایانه ای بر ذهن و روان مردم معطوف نموده است.

در حادثه اول، مرد چینی که به بازی های آنلاین معتاد شده بود، وقتی که دید گریه های مداوم نوزاد یک ماهه اش مانع تمرکز او بر بازی مورد علاقه اش (عقیده حشاشین 3) شده، او را کشت! وی در دادگاه، به 8 سال زندان محکوم شده است.

در حادثه دوم یک زوج جوان دو کودک خود را به قاچاقچیان انسان فروختند تا پول آن را صرف بازی های آنلاین مورد علاقه خود نمایند.

آنطور که شبکه تلویزیونی گواندونگ گزارش نموده، پدر این خانواده به بازی های آنلاین پولی اعتیاد پیدا نموده بود و از آنجا که این کار برای وی هزینه بر بود در نهایت مجبور به فروش دو کودک خود شد تا پولش را صرف بازی های مورد علاقه اش کند.

با این حال، این زوج چندان خوش شانس نبودند چون با اطلاع رسانی پدربزرگ این بچه ها به پلیس، این زوج دستگیر شده و اکنون منتظر تشکیل دادگاه هستند.

منبع:مشرق

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 256

به "بچه هایی که قربانی اعتیاد والدین به بازی رایانه ای می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه هایی که قربانی اعتیاد والدین به بازی رایانه ای می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید