ویروس کرونا باعث تعلیق قراردادهای گاز طبیعی مایع چین شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: شرکت ملی نفت فلات قاره چین در بحبوحه گسترش سریع ویروس کرونا قراردادهای خود را با حداقل سه عرضه کننده گاز طبیعی مایع معلق نموده است.

ویروس کرونا باعث تعلیق قراردادهای گاز طبیعی مایع چین شد

با تور ارزان چین نوروز 99 سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم؛ شرکت ملی نفت فلات قاره چین (SNOOC) ، بزرگترین وارد نماینده گاز طبیعی مایع (LNG) این کشور، در بحبوحه گسترش سریع ویروس کرونا قراردادهای خود را با حداقل سه عرضه نماینده معلق نموده است.

به گفته دو منبع مطلع، این شرکت که حدود نیمی از پایانه های واردات ال ان جی در چین را راهنمایی می نماید، شرایط اضطراری اعلام نموده است یعنی شرکت ها اجازه دارند در رویدادهای غیر منتظره مثل اعتصاب ها و بلایای طبیعی قراردادهای خود را معلق نمایند.

بزرگترین عرضه نمایندگان گاز طبیعی مایع به این شرکت شامل شرکت انرژی هلندی-انگلیسی رویال داچ شل، توتال فرانسه، وودساید پترولیوم استرالیا و قطرگس می شوند.

اطلاعیه شرایط اضطراری خرید های ال ان جی شرکت نفت چین را برای ماه های فوریه و مارس در برمی گیرد.

چین دومین وارد نماینده بزرگ گاز طبیعی مایع در دنیاست و خریدهای نقدی محصولات انرژی آن با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور تقریبا متوقف شده است.

تاجران ال ان جی می گویند نمی توانند محموله های خود را به جای دیگری منتقل نمایند یا خروجی های دیگری برای محموله هایی که به مقصد چین میرفتند بیابند.

یکی از این تاجران می گوید:هرگاه تقاضا در مناطق دیگر آسیا ضعیف میشد، محموله های خود را به چین می فرستادیم ولی حالا همه سعی می نمایند جایگزین هایی برای آن پیدا نمایند.

حتی قبل از شیوع این ویروس هم، شرکت ملی نفت فلات قاره چین پیشنهاد فروش دوباره محموله های گاز طبیعی مایع را داده بود که دلیل آن کاهش تقاضا به خاطر کند شدن اقتصاد و گرمتر شدن هوا در زمستان بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2091

به "ویروس کرونا باعث تعلیق قراردادهای گاز طبیعی مایع چین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا باعث تعلیق قراردادهای گاز طبیعی مایع چین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید