بیشترین تخلف های صنفی شاهرود گرانفروشی و کم فروشی است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیر بازرسی و نظارت اصناف شاهرود گفت:407 پرونده تخلف صنفی سال جاری در این شهرستان تشکیل شد که گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، درج نکردن قیمت و نصب نکردن نرخ نامه، تداخل صنفی و عدم ارائه فاکتور به ترتیب بیشترین پرونده ها را به خود اختصاص دادند.

بیشترین تخلف های صنفی شاهرود گرانفروشی و کم فروشی است

به گزارش خبرنگار از ،حامد هوشیار مدیر بازرسی و نظارت اصناف شاهرود گفت : ارزش تخلف های 407 پرونده تخلف صنفی یک میلیارد و 802 میلیون و 875 هزار ریال است که در تعزیرات حکومتی رسیدگی می گردد.

او با بیان اینکه سال جاری سه هزار و 633 بازرسی از واحد های صنفی شهرستان شاهرود انجام شد، توضیح داد: در این بازه زمانی 381 شکایت حضوری و تلفنی هم به ثبت رسید.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف شهرستان شاهرود گفت: از اواخر سال 1399 طرح پلاک گذاری واحد های صنفی در سطح شهرستان شروع شد و همچنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه تعداد 6 هزار و 315 واحد صنفی شناسایی و پلاک گذاری شدند، تاکید نمود: از این تعداد 960 واحد صنفی اخطار ماده 27 یا همان فاقد پروانه کسب و عدم رویت پروانه را دریافت کردند.

هوشیار ابراز داشت: تعداد 712 ابلاغ ماده 28 قانون نظام صنفی برای تمدید دفترچه عضویت اتحادیه مربوطه و یا جابجایی واحد صنفی به متصدیان این واحد ها داده شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف شهرستان شاهرود، اضافه نمود: در این بازه زمانی در جهت کنترل و نظارت بیشتر بازار بیش از 75 گشت مشترک طرح های نظارتی برکالا های اساسی از جمله مرغ و تخم مرغ، قند و شکر، برنج و روغن، گوشت و لبنیات، لاستیک و روغن موتور، سیمان، میوه و تره بار هم با همکاری سایر دستگاه های نظارتی به انتها رسید.

عرضه تخم مرغ تنظیم بازار در بخش خانوار

مدیر بازرسی و نظارت اصناف شهرستان شاهرود گفت: قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ برای مصرف خانواده ها 205 هزار ریال معین شد.

هوشیار با بیان اینکه واحد های صنفی مجاز باید قیمت معین شده را رعایت نمایند گفت: مردم برای اطمینان خاطر بیشتر از واحد های صنفی دارای پروانه فروش مرغ و تخم مرغ خرید نمایند.

او از مردم خواست هرگونه ز، کم فروشی و تخلف صنفی را به سامانه تلفنی 124 و یا شماره تلفن 02332366707 ستاد خبری بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان شاهرود اعلام نمایند.

شهرستان شاهرود دارای بیش از 9هزار واحد صنفی دارای پروانه است. این واحد ها زیرمجموعه 34 اتحادیه به فعالیت می پردازند.

انتهای پیغام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14317

به "بیشترین تخلف های صنفی شاهرود گرانفروشی و کم فروشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین تخلف های صنفی شاهرود گرانفروشی و کم فروشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید