تاسیسات گردشگری خراسان رضوی با کیفیت ترین خدمات را ارائه می کند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ایسنا/ براساس اخبار منتشر شده، تاسیسات گردشگری خراسان رضوی با کیفیت ترین خدمات را ارائه می کند.

تاسیسات گردشگری خراسان رضوی با کیفیت ترین خدمات را ارائه می کند

علی همتی، مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران در حاشیه بازدید از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی اظهار کرد: خراسان رضوی یکی از استان های منحصر بفرد در حوزه گردشگری است.

وی ادامه داد: خراسان رضوی به واسطه حضور بیش از 30 میلیون زائر و مسافر ظرفیت بالایی در حوزه اقامت گردشگران دارد و ظرفیت اقامت در هیچ استان کشور با این استان بویژه مشهد قابل مقایسه نیست.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران به فعالیت بیش از 1700 واحد اقامتی خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: این استان هر شب ظرفیت اقامت بیش از 120 هزار نفر را دارد که این ظرفیت اقامت در کشور بی نظیر است.

همتی یادآور شد: با وجود تعداد زیاد انواع تاسیسات گردشگری در این استان و حضور مسافران در سطوح مختلف اقتصادی و با فرهنگ های مختلف همواره خراسان رضوی به شایستگی از زائران و مسافران میزبانی کرده و به نسبت تعداد زیاد تاسیسات گردشگری کم ترین چالش را داشته اند.

وی به ظرفیت های خراسان رضوی در زمینه گردشگری مذهبی و زیارت، گردشگری فرهنگی و تاریخی، گردشگری طبیعی و گردشگری کشاورزی، گردشگری کویرنوردی اشاره کرد و گفت: خراسان رضوی علاوه بر اینکه قطب گردشگری زیارت است، در زمینه انواع دیگر گردشگری نیز ظرفیت های زیادی دارد و گردشگری این استان در کشور سرآمد است.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شرح داد: گردشگری در خراسان رضوی با موضوع گردشگری مذهبی و زیارت، محور توسعه اقتصادی این استان و حتی استان های همجوار است. این استان مقصد زائران از تمام نقاط ایران است و افراد زیادی از سراسر ایران به عشق زیارت حرم امام رضا (ع) راهی سفر می شوند و در این جهت میهمان شهرها و استان های دیگر خواهند شد.

همتی با اشاره به فرایند رو به رشد گردشگری استان خراسان رضوی اظهار کرد: برنامه ریزی برای احیا و فعالیت مجدد شرکت توسعه ایران در استان نیز در دستور کار واقع شده است و از ظرفیت این شرکت برای توسعه گردشگری استان خراسان رضوی نیز استفاده خواهد شد.

وی شرح داد: هماهنگی کامل بین شرکت توسعه گردشگری ایران با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و استانداری خراسان رضوی وجود دارد و فرصت خدمت فراهم است.

منبع: همگردی
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 17377

به "تاسیسات گردشگری خراسان رضوی با کیفیت ترین خدمات را ارائه می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیسات گردشگری خراسان رضوی با کیفیت ترین خدمات را ارائه می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید