تشریح برنامه ملی پوشان تنیس روی میز در کمپ تمرینی مجارستان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، جمیل لطف الله نسبی درگفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تمرینات تیم ملی تنیس روی میز در کمپ تمرینی مجارستان از روز گذشته شروع شد، گفت: به غیر از ملی پوشان ایران و تیم میزبان، نمایندگان کشور دیگری در کمپ بوداپست حضور ندارند اما همین تمرین مشترک با مجارستانی ها قطعا در بهبود شرایط آمادگی ملی پوشان تاثیرگذار خواهد بود.

تشریح برنامه ملی پوشان تنیس روی میز در کمپ تمرینی مجارستان

وی با اشاره به برنامه تمرینی پیش بینی شده برای اعضای تیم ملی تنیس روی میز گفت: روزی دو جلسه تمرین خواهیم داشت. صبح ها از ساعت 9:30 تا 11:30 و عصرها از ساعت 16 تا 18 در کمپ تمرینی مجارستان و همراه با بازیکنانی از کشور میزبان تمرین داریم. این فرایند تمرینی تا 28 دی ماه ادامه دارد. سپس به پرتغال سفر می کنیم تا در رقابت های گزینشی المپیک شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به حضور نوشاد و نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی و امین احمدیان در اردوی مجارستان و اینکه امیرحسین هدایی هم با چند روز تاخیر به اردو ملحق می گردد، توضیح داد: حضور در چنین کمپی اهمیت زیادی دارد به خصوص برای بازیکنی مانند حمیدرضا طاهرخانی که در مسابقات بین المللی زیادی شرکت نداشته است. تمرین در کمپ مجارستان اما یاری می نماید تا او با نفراتی با عملکرد و شرایط متفاوت تمرین و بازی داشته باشد و اینگونه به لحاظ روحی و روانی هم آمادگی بهتری برای مسابقات کسب می نماید.

لطف الله نسبی همچنین در خصوص سید بندی مسابقات انتخابی المپیک و قرار دریافت ایران در سید بیستم این رقابت ها گفت: طبق سیدبندی اعلام شده باید در دور نخست مسابقات با یکی از تیم های نهم تا شانزدهم بازی می کنیم و در صورت برد، دومین حریف مان یکی از تیم های اول تا نهم سیدبندی خواهد بود

وی توضیح داد: برای کسب سهمیه تیمی المپیک باید در هر دو ملاقات پیروز شویم. در صورتیکه بازی اول را واگذار کنیم هیچ شانسی برای کسب سهمیه نداریم و از رقابت ها حذف خواهیم شد اما در صورت باخت در ملاقات دوم، می توانیم در مرحله دوم برای کسب سهمیه کوشش کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید نمود: در هر صورت با توجه به سطح تیم های شرکت کننده کار سختی برای کسب سهمیه داریم اما امیدواریم.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات انتخابی المپیک در رشته تنیس روی میز از 2 تا 6 بهمن ماه به میزبانی پرتغال برگزار می گردد.9 تیم از 64 تیم شرکت کننده در این رقابت ها صاحب سهمیه المپیک می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2370

به "تشریح برنامه ملی پوشان تنیس روی میز در کمپ تمرینی مجارستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "تشریح برنامه ملی پوشان تنیس روی میز در کمپ تمرینی مجارستان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح برنامه ملی پوشان تنیس روی میز در کمپ تمرینی مجارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید