تقدیر فرمانده نیروی هوایی ارتش از قهرمان کیوکوشین کاراته دنیا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، امیر سرتیپ نصیرزاده از قهرمان سنگین وزن و فنی ترین ورزشکار مسابقات اتحادیه دنیای کیوکوشین کاراته دنیا تقدیر کرد و گفت: ورزشکاران خوش اخلاق و دارای روحیه سلحشوری، الگوی خوبی برای جوانان هستند.

تقدیر فرمانده نیروی هوایی ارتش از قهرمان کیوکوشین کاراته دنیا

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش از سرگرد مهدی حسین پور، عضو تیم ملی سبک کیوکوشین کاراته ایران تقدیر کرد.

حسین پور از کارکنان نیروی هوایی ارتش است که توانست به همراه تیم ملی ایران در مسابقات اتحادیه جهانی کیوکوشین مدال طلا و عنوان فنی ترین ورزشکار مسابقات را کسب کند.

امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به دستاورد مهم این ورزشکار برای ایران به عنوان عضوی از خانواده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز در محضر سرباز ولایمتدار و خلبانان ایثارگری هستیم که ضمن تخصص در زمینه کاری و خدمت ارزنده برای ارتش جمهوری اسلامی ایران، در زمینه ورزشی نیز بسیار پیروز بوده و در سال های متمادی پیروز به افتخارآفرینی شده است.

وی ادامه داد: این ورزشکار و نظامی شایسته اخیرا در مسابقات اتحادیه جهانی سبک کیوکوشین کاراته نیز ضمن قهرمانی، عنوان فنی ترین ورزشکار را در میام نمایندگان 52 کشور به دست آورده است که باعث افتخار همه کارکنان نیروی هوایی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش حسین پور را دارای روحیه سلحشوری و اخلاق خوب دانست و یادآور شد: حسین پور می تواند الگوی خوب، مناسب و شاخصی برای جوانان و کسانی که در این راه گام بر می دارند، باشد. از او تشکر می کنم و برای این سرباز ولایت مدار آرزوی پیروزیت دارم.

همچنین مهدی حسین پور نیز با اشاره به سطح بالای این مسابقات گفت: حریفان قدرتمندی از 52 کشور در مسابقات حضور داشتند که به لطف خدا بعد از فزونی مقابل نمایندگان اوکراین، قزاقستان، لیتوانی و عراق راهی فینال شدم و در رقابت پایانی روسیه را شکست دادم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1769

به "تقدیر فرمانده نیروی هوایی ارتش از قهرمان کیوکوشین کاراته دنیا" امتیاز دهید

2 کاربر به "تقدیر فرمانده نیروی هوایی ارتش از قهرمان کیوکوشین کاراته دنیا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر فرمانده نیروی هوایی ارتش از قهرمان کیوکوشین کاراته دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید