تقویم زمانی آزمون جامع دکتری در واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، زمان و نحوه برگزاری آزمون جامع دکتری 99 در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز به تفکیک هر دانشکده معین شد.

تقویم زمانی آزمون جامع دکتری در واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، براساس برنامه زمانبندی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد، آزمون جامع دکتری برای دانشجویان دانشکده های روانشناسی و علوم تربیتی، ادبیات و علوم انسانی، زبان های خارجی، اقتصاد و حسابداری، علوم سیاسی و تربیت بدنی و علوم ورزشی در روز های دوشنبه و سه شنبه 20 و 21 مردادماه برگزار می گردد.

این آزمون در دانشکده های فوق، در روز دوشنبه 20 مرداد در دو نوبت 9 تا 11 صبح و 14 تا 16 و همچنین نوبت سوم و چهارم این آزمون روز شنبه 21 مردادماه ساعت 9 تا 11 و 14 تا 16 برگزار می گردد.

طبق برنامه این واحد، دانشجویان دانشکده های مدیریت، حقوق، علوم اجتماعی، ارتباطات و مطالعات رسانه، هنر، علوم پایه، معماری و شهرسازی و فنی و مهندسی در روز های چهارشنبه و پنج شنبه 22 و 23 مردادماه در 4 نوبت (2 نوبت صبح و عصر در روز 22 مرداد و 2 نوبت در 23 مردادماه) می توانند در آزمون شرکت نمایند.

لازم به ذکر است، زمان برگزاری بخش شفاهی امتحان جامع (مصاحبه) 25 تا 30 مردادماه اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5699

به "تقویم زمانی آزمون جامع دکتری در واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویم زمانی آزمون جامع دکتری در واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید