جدیدترین لپ تاپ های اقتصادی سامسونگ

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی، اخیراً از نسخه اقتصادی لپ تاپ های Galaxy Book و Galaxy Book Pro با نام های رسمی Galaxy Book Business Edition و Galaxy Book Pro Business Edition رونمایی کرده است که از پردازنده نسل 11 اینتل و صفحه نمایش Super AMOLED بهره می برند.

جدیدترین لپ تاپ های اقتصادی سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، سامسونگ بیشتر بخاطر تلفن های هوشمند خود مشهور است اما غول کره جنوبی در بازار لپ تاپ هم حضور شایسته ای دارد. تازهترین لپ تاپ های این شرکت در بازار تحت نام های Galaxy Book و Galaxy Book Pro قرار دارند که تا به امروز با اقبال چشمگیری از سوی کاربران روبرو شدند. اکنون، این شرکت نسخه تجاری هر دو این لپ تاپ های تازه را اعلام کرده است. درست همانند نسخه اقتصادی مایکروسافت سارفیس، Galaxy Book Business Edition و Galaxy Book Pro Business Edition مشابه مدل های اصلی خود هستند اما از نسخه Pro سیستم عامل Windows 10 یا Windows 11 استفاده می کنند.

گنجاندن ویندوز 10 پرو (یا ویندوز 11 پرو) به این معنی است که این دستگاه ها دارای امنیت بهتر و ویژگی های مرتبط با مدیریت هستند. این لپ تاپ های اقتصادی همچنین از پردازنده های نسل 11 اینتل استفاده می کنند و دارای گواهینامه Intel Eco هستند. برای کسانی که بی اطلاع هستند، باید گفت که لپ تاپ های اصلی Galaxy Book و Galaxy Book Pro در دو اندازه صفحه نمایش 13.3 اینچ و 15 اینچ عرضه می شوند. هر دو دارای وضوح صفحه نمایش Full HD با نسبت تصویر 16: 9 هستند. با این حال، لپ تاپ های تازه دارای صفحه نمایش Super AMOLED هستند که رنگ های روشن و واضح را روی صفحه نمایش ارائه می دهند.

در خصوص قیمت باید گفت که Samsung Galaxy Book برای مدل 15.6 اینچی 899 دلار هزینه دارد که دارای پردازنده Intel Core i5 و 16 گیگابایت رم است. از طرف دیگر، مدل Pro با صفحه نمایش 13.3 اینچی از 1099 دلار شروع می شود در حالی که مدل 15.6 اینچی همین لپ تاپ از 1199 دلار شروع می شود. این محصول در دو نوع پیکربندی شامل مدل اول با پردازنده Core i5 با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و مدل دوم با پردازنده Corei7 با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، عرضه می شود. این لپ تاپ های تازه Business Edition در حال حاضر برای خرید در دسترس هستند.

پیش از این در گزارش های متعدد شنیده بودیم که شرکت سامسونگ پس از موفقیت در عرضه تلفن های هوشمند تاشو، اکنون در حال کار بر روی راه اندازی یک لپ تاپ تاشو است که احتمالاً Samsung Galaxy Book Fold 17 نامیده می شود. به گزارش خبرنگاران، این دستگاه به نام یک مدل مفهومی در رویداد SID 2021 به نمایش گذاشته شد و اکنون گفته می شود که در دست توسعه قرار گرفته است. این تلاش ها نشان می دهد که شرکت کره ای سامسونگ قصد دارد تا در عرصه لپ تاپ هم به یک سازنده شاخص تبدیل شود و سهم قابل اعتنایی از این بازار را در اختیار بگیرد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13842

به "جدیدترین لپ تاپ های اقتصادی سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین لپ تاپ های اقتصادی سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید