جزئیات برگزاری جلسات مجلس در شرایط کرونایی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، عضو هیات رئیسه مجلس گفت: جلسات صحن و کمیسیون ها در هفته جاری و هفته آینده در فضای جدیدی برگزار خواهد شد و نمایندگان به هنگام جلسات مجلس عده ای در صحن و عده ای در سالن مشروطه و کمیسیون تلفیق حضور خواهند داشت.

جزئیات برگزاری جلسات مجلس در شرایط کرونایی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسینعلی حاجی دلیگانی کننده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: در هفته جاری و هفته بعد جلسات مجلس در فضای جدیدی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که کنندگان به هنگام برگزاری جلسات صحن با رعایت فاصله حداقل یک و نیم متر در صحن حضور خواهند داشت، اضافه کرد: کنندگان در زمان برگزاری جلسات مجلس، عده ای در صحن و عده ای در سالن مشروطه و عده ای نیز در کمیسیون تلفیق حضور دارند و کنندگانی که در سالن مشروطه و تلفیق حضور دارند کار خود را از طریق تبلت دنبال می کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: زمان برگزاری جلسات صحن نیز به دو زمان یک و نیم ساعته تقسیم می شود، به این ترتیب که از 8 تا 9:30 جلسه برگزار می شود و پس از آن به مدت 30 دقیقه تنفس خواهیم داشت و پس از آن از ساعت 10 تا 11:30 ادامه جلسه برگزار می شود.

حاجی دلیگانی با بیان این که جلسات صحن از رادیو فرهنگ پخش خواهد شد، گفت: در این ایام نماز به صورت جماعت برگزار نمی شود و ناهارخوری مجلس نیز بسته خواهد بود.

وی اضافه کرد: جلسات صحن در روز های یکشنبه و چهارشنبه برگزار می شود و جلسات کمیسیون ها صبح روز های دوشنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد و مجلس بعدازظهر ها برنامه ای نخواهد داشت.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: همان طور که گفتم جلسات کمیسیون ها صبح روز های دوشنبه و سه شنبه برگزار می شود و جلسات در کمیسیون ها با حضور 15 نفر از اعضا رسمیت خواهد داشت و به همین خاطر با توجه به حضور 15 نفره کنندگان در کمیسیون ها و رعایت فاصله حداقل یک و نیم متر، جلسات آن ها در کمیسیون های خودشان برگزار می شود و نیازی به برگزاری جلسات کمیسیون ها در سالن مشروطه، تشریفات و... نیست.

حاجی دلیگانی گفت: کنندگان در این دو هفته به حوزه های انتخابیه خود نخواهند رفت و در تهران حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8531

به "جزئیات برگزاری جلسات مجلس در شرایط کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری جلسات مجلس در شرایط کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید