خبرنگاران ابتلای 15 مورد جدید به ویروس کرونا در امارات

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران-خبرنگاران- وزرات بهداشت امارات از تشخیص 15 مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا اطلاع داد و خاطرنشان کرد که شمار مبتلایان تشخیص داده شده در این کشور به 45 نفر رسید .

خبرنگاران ابتلای 15 مورد جدید به ویروس کرونا در امارات

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات (وام)، وزارت بهداشت امارات امروز (شنبه) با صدور بیانیه ای گفت که 15 مورد دیگر ابتلا به ویروس کرونا را به ثبت رسانده است تا شمار مبتلایان تشخیص داده شده در امارات به 45 نفر افزایش یابد.

این وزارتخانه در بیانیه خود مبتلایان جدید به ویروس کرونا در امارات را چهار شهروند این کشور، دو شهروند ایران، دو شهروند عربستان سعودی، دو شهروند اتیوپی، یک چینی ، یک تبعه هند، یک شهروند تایلند، یک مصری و یک شهروند مراکش معرفی نموده و گزارش داد که 13 تن از آنها از خارج آمدند در حالی که دو تن دیگر نیز، با افرادی که ابتلای آنها در جریان تور دوچرخه سواری امارات در اواخر ماه گذشته میلادی اعلام شده بود، در تماس بودند.

وزارت بهداشت امارات همچنین از بهبود دو تن دیگر از مبتلایان به نسل جدید ویروس کرونا در بیمارستان های این کشور خبر داده و تاکید نمود که با بهبودی این دو شهروند 38 و 10 ساله چینی، شمار مبتلایان بهبود یافته در امارات به هفت نفر افزایش یافته است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3171

به "خبرنگاران ابتلای 15 مورد جدید به ویروس کرونا در امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ابتلای 15 مورد جدید به ویروس کرونا در امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید