خبرنگاران اعتبار لازم برای پروژه های آموزشی البرز تامین می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کرج- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد که اعتبار لازم در قالب امضای تفاهمنامه ای با مجمع خیرین مدرسه ساز کشور ، برای پروژه های آموزشی این استان تامین می گردد.

خبرنگاران اعتبار لازم برای پروژه های آموزشی البرز تامین می گردد

سالار قاسمی روز دوشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه البرز اضافه کرد: براین اساس به زودی تفاهمنامه مه سه جانبه برای حل کمبود فضای آموزشی دراین استان فی مابین وزارته آموزش و پرورش، جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و استانداری البرز منعقد می گردد.

وی بیان داشت: امضای این تفاهم نامه تا قبل از عید سعید فطر انجام می گردد ضمن آنکه درمانگاه فرهنگیان در تیرماه امسال افتتاح خواهد شد.

قاسمی با اشاره به اینکه این تصمیم در پی سفر وزیرآموزش و پرورش به البرز و نشست تخصصی استانداربا وزیر در تهران اتخاذ شد، اظهار داشت: امضای این تفاهمنامه سه جانبه نقش بسزایی در حل مسائل فضا و تجهیزات آموزشی دراین استان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز بیان داشت: با انعقاد این تفاهمنامه سه جانبه اعتبارات ویژه ای برای آغاز پروژه های جدید و نیمه تمام آموزشی درالبرز تخصیص می یابد.

قاسمی توضیح داد: تامین کلاس های درس یکی ازمطالبات مردمی این استان است زیرا تراکم دانش آموزی البرز بالاتر ازمیانگین کشوری است.

وی در ادامه به احتیاج فرهنگیان استان در بخش خدمات بهداشتی و درمانی پرداخت و یادآورشد: درمانگاهی که به همت دولت تدبیر و امید دراستان ساخته و تکمیل و تجهیز می گردد جزو پنج درمانگاه برتر کشور در بخش فضا، تجهیزات و خدمات تخصصی است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: از حضور، همراهی و حمایت استاندار البرز در برنامه های آموزش و پرورش استان قدردانی می کنیم.

وی گفت: حضور استاندار البرز در جمع معلمان استان در واقع رسالت معلمان و کارکنان حوزه ستادی و اداری آموزش و پرورش استان را خطیرترمی کند.

استاندار البرز در جمع معلمان اداره کل آموزش و پرورش حضور یافت و با اهدا گل از زحمات آنان دراین شرایط سخت کرونایی در بخش آموزشی و تربیتی دربستر شبکه شاد، قدر دانی کرد.

استان البرز 473 هزار دانش آموز و 24 هزار و 802 دانش آموز دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11824

به "خبرنگاران اعتبار لازم برای پروژه های آموزشی البرز تامین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعتبار لازم برای پروژه های آموزشی البرز تامین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید