خبرنگاران جدیدی با مسوولان کشتی سوریه ملاقات کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران - تهران - عباس جدیدی به عنوان نماینده فدراسیون کشتی ایران با حضور در سوریه با مسوولان فدراسیون این کشور ملاقات و گفت و گو کرد.

خبرنگاران جدیدی با مسوولان کشتی سوریه ملاقات کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی انتخابات شورای کشتی آسیا برای تعیین شدن 7 عضو این شورا، روز 23 فروردین ماه 1400 در خلال رقابت های کشتی قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می گردد. بر این اساس فدراسیون کشتی کشورمان عباس جدیدی قهرمان دنیا و المپیک را بعنوان نماینده ایران در این انتخابات معرفی کرد تا ضمن کسب کرسی شورای آسیا برای کسب پست دبیرکلی این شورا نیز اقدام کند.

جدیدی برای رایزنی در این خصوص به سوریه سفر کرد و با مسوولان فدراسیون این کشور به بحث و گفتگو پرداخت. وی در خصوص دستاوردهای این سفر به روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: در این سفر طی جلسه ای با رییس، دبیر و هیات رییسه فدراسیون کشتی سوریه و همچنین مربیان منتخب کشتی این کشور ملاقات کردم.

جدیدی گفت: در این سفر با همه ارکان کشتی سوریه صحبت کردیم و پس از آن با معاونین کمیته المپیک و رییس پاراالمپیک سوریه نیز جلسه ای داشتیم. همچنین با رییس کل ورزش های نیروهای مسلح این کشور که خود به عنوان عضو هیات رییسه وزارت عالی ورزش سوریه است نیز ملاقات و مذاکراتی را انجام دادیم.

وی گفت: مسوولان ورزش و کشتی سوریه قول رسمی دادند که از نماینده ایران حمایت خواهند کرد.

جدیدی توضیح داد: با توجه به علاقه ای که سوری ها به کشتی دارند، مربیان آن ها از سراسر این کشور خود را به دمشق رساندند و بنده نیز بر حسب تکلیف و علاقه ای که آن ها نشان دادند دو جلسه تمرین را با آن ها برگزار کردم و فنونی را نیز به آن ها آموزش دادم.

وی گفت: فردا (دوشنبه) نیز جلسه ای را با رییس کمیته المپیک سوریه خواهیم داشت تا مذاکرات کاملی را برای کسب کرسی شورای کشتی آسیا داشته باشیم.

این قهرمان دنیا و المپیک در انتها گفت: با حضور بر مزار شهدای ورزشکار شهید سوریه که بیشتر آن ها شهدای مدافع حرم بودند، با اهدای شاخه گلی به مقام عظیم آن ها ادای احترام کردیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11133

به "خبرنگاران جدیدی با مسوولان کشتی سوریه ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جدیدی با مسوولان کشتی سوریه ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید